دلیل حضور دو مربی اصلی در تیم چادرملو اردکان

با توجه به نوع قراردادی که با سرمربی فعلی منعقد شده و در صورت اخراج از باشگاه به پرداخت قرارداد فصل آینده وی منجر می شود، این باشگاه اکنون تصمیم عجیبی گرفته و در عین حال به نصرتی حق داده است. برای انجام این کار، او نیز استخدام شد

دلیل حضور دو مربی اصلی در تیم چادرملو اردکان

این شرط عجیب در حالی از سوی سرمربی جوان چادرملویی یزد مطرح شد که این باشگاه در اختیار شرکتی است که مردم سهامدار آن هستند و بالطبع این درخواست نامتعارف بر دوش مدیران باشگاه نخواهد بود. اکنون یزدی ها امیدوارند نماینده این استان با تغییراتی که به وجود آمده شرایط بهتری در لیگ دسته اول پیدا کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این مشکلات باعث شده تا مدیران باشگاه به دنبال تغییر و تحول در کادرفنی خود باشند اما مشکلی که فعلا مانع از این کار شده، نوع قرارداد سعید اخباری سرمربی این تیم است. همین موضوع باعث شد تا مدیران باشگاه از او بخواهند از سمت خود کناره گیری کند اما اخباری با توجه به مفاد قراردادش با استعفا موافقت نکرد. این مشکل علی عطایی مدیرعامل باشگاه را بر آن داشت تا محمد نصرتی را با اختیارات کامل بر سرپرستی کادرفنی به عنوان مدیر فنی منصوب کند تا نتایج نماینده اردکان در مسابقات قهرمانی دسته اول بهتر از گذشته شود و آنها امیدوارم عزت و اعتبار این تیم حفظ شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال چادرملوی اردکان که امسال اولین تجربه خود را در لیگ دسته اول پشت سر می گذارد، علیرغم حمایت های فراوانی که از آن شده است، اما تاکنون نتوانسته عملکرد درخشانی برای جذب هواداران داشته باشد. این تیم در استان یزد تا اینجای کار.

اخباری مبنی بر اینکه او در مصاحبه های زیادی پس از باخت تیمش اعلام کرد که مسئولیت این ناکامی بر عهده من است، حالا زیر بار استعفای خود استعفا نداده و طبق شنیده ها خواسته است طبق قراردادش با او برخورد شود. برای استعفا از این سمت! او خواهان دریافت کامل قرارداد خود در این فصل و همچنین بخشی از خواسته هایش برای فصل آینده است و آن را شرط استعفای خود خواند! در عین حال شایعات زیادی در مورد مبلغ قرارداد جدید با این باشگاه به گوش می رسد.

یزدی ها امیدوار بودند چادرملو بتواند مانند شهید قندی به لیگ برتر برود اما با نتایج نامطلوبی که این تیم با هدایت سعید اخباری کسب کرد، بعید است امسال چنین اتفاقی رخ دهد. کسب 11 امتیاز در 12 بازی و کسب 5 باخت، 5 تساوی و تنها 2 برد در حالی که تفاضل گل اردکانی ها 5- است، تاکنون امید مردم استان یزد را ناامید کرده است.


سرویس خبر شماره: 1852982
20 آبان 1401 ساعت 12:27 |
1.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر