اشتباه کردم به خاطر جام جهانی از رئال رفتم


سرویس خبر شماره: 2020017
19 مه 1403 در 2:40 ب.ظ.
1.2K |

0نقطه نظر

شاید باید می ماندم

رود فن نیستلروی درباره دلیل ترک رئال مادرید در زمستان 2010 و ناامیدی بزرگش صحبت کرده است.

اشتباه کردم به خاطر جام جهانی از رئال رفتم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فن نیستلروی در تابستان 2006 از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست و تا زمستان 2010 پیراهن رئال را بر تن کرد.

او دو فصل متوالی با رئال قهرمان لالیگا شد و بهترین گلزن تیمش بود، اما در نیمه دوم فصل 10-2009 تصمیم گرفت رئال را ترک کند و حالا فکر می‌کند می‌توانست – بهتر است صبر کند. تا پایان فصل

2019689

ستاره سابق هلندی به AS گفت: “در تابستان 2009، کریستیانو، بنزما و کاکا به تیم ملحق شدند و رائول و هیگواین نیز در آنجا بودند. من 33 یا 34 ساله بودم و می‌خواستم آخرین جام جهانی خود را در سال 2010 بازی کنم. من با پلگرینی (مربی آن زمان رئال) صحبت کردم و او به من گفت که با رقابتی که در آنجا وجود دارد، بازی کردن برای رفتن به هامبورگ در بازار زمستانی 2010 دشوار خواهد بود گل های زیادی به ثمر رساندم، اما سرمربی هلندی من را به جام جهانی نبرد.

فان نیستلروی همچنین درباره بازی رئال و بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و قدرت رئال در ضدحملات و کامبک ها گفت: “شما باید در نظر داشته باشید که تیم هایی مانند بایرن و سیتی به شما فشار می آورند تا بنشینید، به خصوص در ورزشگاه خودشان. شما می توانید هدف خود را برای تسلط داشته باشید، همانطور که رئال مادرید همیشه هدفش این است، اما در بسیاری از مواقع شما این کار را نمی کنید.” این چیزی است که در زمان‌هایی مقابل بایرن و بیشتر دقایق مقابل سیتی اتفاق افتاده است او می داند که چگونه با موقعیت های مسابقه سازگار شود تا بهترین راه حل ها را برای پیروزی پیدا کند.

2016953

رئال مادرید برای بازی برگشت در برنابئو چه چیزی را باید بهبود بخشد؟ “بازی در برنابئو داستان کاملا متفاوتی خواهد بود. رئال شیوه متفاوتی از بازی را نشان خواهد داد. مثل همیشه، آنها وقتی در استادیوم خودشان بازی می کنند بر زمین تسلط خواهند داشت، مانند بایرن در بازی برنابئو. بیرون.” رئال به آلمانی ها در منطقه خود فشار خواهد آورد و مطمئنا بهترین راه حل های تهاجمی را برای گلزنی پیدا خواهد کرد.”

آیا هنوز رئال مادرید را شانس اول حضور در فینال می دانید؟ البته. نه تنها به این دلیل که نتیجه بازی رفت (2-2) در ورزشگاهی به سختی آلیانز بسیار خوب است، بلکه به لطف کیفیت بازیکنان رئال، نحوه کار تیمی و انگیزه آنها. برنابئو نیز یک استادیوم ترسناک است که هیچ تیمی در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر از رئال مادرید نیست و آنها بازیکنانی دارند که بتوانند به خوبی از پس کارهای دشوار برآیند، اما اکنون رئال فقط بر پیروزی مقابل بایرن تمرکز کرده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی