شکایت مدیرعامل سابق استقلال از این بازیکن جنجالی


سرویس خبر شماره: 2020013
19 مه 1403 در 2:25 ب.ظ.
3.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

حجت کریمی قصد دارد از طریق مراجع قضایی از بازیکن سابق استقلال شکایت کند.

شکایت مدیرعامل سابق استقلال از این بازیکن جنجالی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عرفان باقری بازیکن پایه های استقلال که مدتی در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت کرد و حتی در اقدامی جنجالی و در نقش یک یاغی جوان با انتشار داستانی رسوایی به پا کرد.

باقری که پاییز سال گذشته به لیست پیکان اضافه شد، با انتشار مطلبی که در آن به انتقاد از مدیرعامل موقت استقلال پرداخته بود، خبرساز شد. جایی که باقری مدعی است حجت کریمی از او خواسته تا علیه فرشید سمیعی، مدیرعامل موقت فعلی آبی ها مصاحبه کند.

این بازیکن در استوری خود نوشت: از من خواستند بگویم سامی باعث شد از باشگاه استقلال جدا شوم یا به دنبال مدیر برنامه من است اما من گفتم وارد این سوالات نمی شوم و این پاسخ من است. باعث شد سفیر آن زمان رضایتنامه من برای بازگشت به استقلال را به باشگاه سایپا پرداخت نکند.

1796621

باقری در بند آخر در شرایزی نوشت: سمیعی دلسوزترین فرد باشگاه است و اتهام این بازیکن باعث شد تا مدیرعامل موقت سابق استقلال در قبال این اظهارات موضع بگیرد و به دنبال شکایت از این بازیکن باشد. .

حجت کریمی در گفت و گوی کوتاهی با “مجله اخبار فوتبال”، ادعای باقری را تکذیب کرد و اعلام کرد: من با این بازیکن ملاقات و گفتگوی خصوصی نداشته ام و در این خصوص شکایتی نیز تشکیل شده است و به دلیل نشر اکاذیب وکیلم تشکیل خواهد شد. شکایت از این بازیکن

مجله اخبار فوتبال داخلی