اصرار بارسلونا برای جذب ستاره بایرن/اولویت این بازیکن است

ژاوی هرناندز از زمان ورود به بارسلونا نتوانسته بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیرد و باید تابستان امسال به دنبال گزینه های مقرون به صرفه تری باشد. با این حال، صحبت در مورد اولویت های او آسان است، حتی اگر با توجه به مشکلات مالی باشگاه، او در موقعیتی نباشد که بتواند آنها را خریداری کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، جاشوا کیمیچ، هافبک بایرن مونیخ گزینه مورد علاقه آنها برای پست مرکزی است که بارسلونا در تابستان به شدت به آن نیاز دارد. آمادو اونانا، هافبک اورتون نیز به عنوان بازیکن مورد علاقه هواداران ذکر شده است، اما به نظر می رسد مشکلات مالی مانع از هرگونه معامله شده است. مارتین زوبیمندی بازیکن رئال سوسیداد نیز یکی از بازیکنان مورد علاقه ژاوی است، در حالی که گویدو رودریگز نیز تحت تعقیب بوده است. با توجه به بند فسخ 60 میلیون یورویی او، معامله برای زوبیمندی بسیار بعید به نظر می رسد، اما رودریگز، که بارسلونا مذاکرات را با او آغاز کرده است، احتمالاً محتمل ترین گزینه از این سه است زیرا می تواند در پایان قراردادش به صورت رایگان آزاد شود.

کیمیچ پس از تابستان در آخرین سال قراردادش با بایرن قرار دارد و غول های باواریایی باید تصمیم بگیرند که این بازیکن 29 ساله را بفروشند یا قراردادش را تمدید کنند. ملی پوش آلمانی مشتاق پیوستن به بارسلونا است و همچنان از ژاوی به عنوان یکی از الگوهای خود یاد می کند. تابستان گذشته مذاکراتی برای آوردن او به بارسا انجام شد اما بار دیگر مشکلات مالی مانع از این معامله شد.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که بارسلونا یکی از پنج تیمی بود که کیمیچ می خواست به آن ملحق شود. آبی ها قبل از اینکه بتوانند کیمیچ را به خدمت بگیرند باید چند بازیکن را ارزان بفروشند و بعید است بایرن حاضر به فروش ستاره بدون پرداخت هزینه معقول باشد.

بیشتر بخوانید: واکنش قاطع بایرن به پیشنهاد بزرگ بارسلونا/ ستاره مقابل ستاره

سرویس اخبار فوتبال خارجی