رنگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی شود!


سرویس خبر شماره: 2018614
13 اردیبهشت 1403 ساعت 11:31 ق.ظ |
2.9 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

پاسخ منفی سرمربی اتریش

رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی اتریش، پیشنهاد بایرن مونیخ را نپذیرفته و جایگزین توماس توخل نخواهد شد.

رنگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی شود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رالف رنگنیک به بایرن مونیخ نه گفت و جایگزین توماس توخل نخواهد شد: این بهترین خبر امروز برای هواداران بایرن مونیخ است!

پس از اینکه مشخص شد توخل فصل آینده در باشگاه نمی ماند و باید با گزینه های مختلف مذاکره کند، بایرن مونیخ با مربیان مطرح اروپایی صحبت کرد.

ژابی آلونسو، هانسی فلیک و حتی جولیان ناگلزمن گزینه های مهمی بودند که بایرن مذاکرات خود را با آنها آغاز کرد اما هر کدام به نوعی این پیشنهاد را رد کردند. بالاخره رالف رنگنیک از هفته گذشته به جدی ترین گزینه بایرن تبدیل شده است.

سرمربی سابق منچستریونایتد نتوانست عملکرد قابل توجهی در این باشگاه داشته باشد و حالا به عنوان سرمربی تیم ملی اتریش در انتظار مسابقات یورو 2024، به گزینه آلمانی مورد نظر باشگاه تبدیل شده است.

2017372

در حالی که گمانه زنی های زیادی در مورد معامله بین طرفین وجود داشت، پس از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و رئال مادرید، بیلد تایید کرد که رانگنیک پیشنهاد همکاری را پذیرفته است و طرفین در مورد جزئیات صحبت خواهند کرد. دیروز چهارشنبه

به نظر می رسد دو طرف بر سر جزئیات قرارداد به توافق نهایی نرسیده اند. کریستین فالک، روزنامه‌نگار بیلد دقایقی پیش در اکس (توئیتر سابق) نوشت: “رالف رنگنیک به بایرن نه گفته و جایگزین توماس توخل نخواهد شد! اتریش با سرمربی خود موافق است که “او می‌ماند.”

2017373

به این ترتیب پرونده مربیگری رنگنیک در بایرن اکنون بسته شده است و شاید در روزهای آینده یا حتی امروز نام گزینه جدید جایگزینی توخل در رسانه های آلمانی شنیده شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی