اصرار قمار گران و بیهوده بر ماندن!

مجله اسپانیایی مارکا در گزارشی از آینده ادن هازارد نوشت با وجود اینکه این بازیکن بلژیکی در برنامه های تاکتیکی کادر فنی رئال مادرید قرار نگرفته و از مونترال، کانادا و عربستان پیشنهاداتی دریافت کرده است، اما می خواهد آخرین فصل خود را سپری کند. با رئال مادرید قرارداد دارد و در این هماهنگی یک سال دیگر در پایتخت اسپانیا خواهد ماند.

اگر هازارد تابستان امسال رئال مادرید را ترک کند، تیم اسپانیایی می تواند از حقوق او برای خرید موسی دیابی، وینگر فرانسوی بایرلورکوزن استفاده کند.

4 سال از پیوستن آزار به رئال مادرید می گذرد و او در این چهار سال کار خاصی انجام نداده است که تلاش و هزینه زیاد باشگاه برای خرید او از چلسی را توجیه کند. بسیاری از هواداران رئال مادرید امیدوار بودند که هازارد جای خالی کریستیانو رونالدو را برای آنها پر کند، اما آمار ثبت شده توسط این بازیکن بدتر از آن بوده است که حتی بدترین هواداران رئال مادرید هم می توانستند تصور کنند.

هازارد در طول 4 سال حضورش در رئال مادرید تنها 76 بازی برای این تیم انجام داد و 7 گل و 9 پاس گل به ثمر رساند. در عین حال، پرداخت دستمزد سالانه آذر برای باشگاه تقریباً 30 میلیون یورو (شامل مالیات) هزینه دارد که بالاترین مبلغی است که باشگاه به هر یک از بازیکنانش می‌پردازد.

هازارد در یکی از مصاحبه های اخیر خود با مجله مارکا مدعی شد در صورتی که باشگاه بگوید به او نیازی ندارد می رود، اما ظاهرا نشانه ها و اشارات موجود از سوی کارلو آنچلوتی مبنی بر اینکه او به این بازیکن نیاز ندارد، باعث ایجاد چلسی سابق نشد. ستاره احساس می کند زمان رفتن فرا رسیده است.او از سانتیاگو برنابئو آمد و به همین دلیل با خوشحالی از وضعیت فعلی خود می خواهد یک سال دیگر در میان کهکشانی ها روی نیمکت بنشیند.

همچنین بخوانید: بزرگترین قراردادهای ورزش جهان / رونالدو یا مسی; چه کسی در فوتبال بهترین است؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی