تارتار: می خواهیم فصل را با خاطرات خوب به پایان برسانیم

سرمربی ذوب آهن معتقد است این تیم با توجه به مصدومیت ها و بودجه ای که داشت، جایگاه خوبی در جدول کسب کرد.

تارتار: می خواهیم فصل را با خاطرات خوب به پایان برسانیم

او اضافه کرد: در چند هفته گذشته ما فوق العاده بوده ایم و نتایج خوبی کسب کرده ایم. در 9 هفته گذشته نتایج ما باورنکردنی بوده است و باید از بچه ها تشکر کنم، اما هنوز تمام نشده است. بحثی که امروز در جلسه فنی با بچه ها داشتم این بود که بعد از این بازی به فکر تعطیلات باشند. تمام تمرکز آنها باید روی این بازی باشد تا بتوانیم فصل را با دستان پر و خاطرات عالی به پایان برسانیم.

تارتار در پاسخ به اینکه رتبه نهم یا دهم جدول برای او راضی کننده است، گفت: دیگران باید نظر بدهند، اما من خیلی کوتاه صحبت می کنم. نسبت به فصل گذشته 2 امتیاز کمتر داریم و یک بازی بیشتر داریم. سایر تیم ها بیشتر هزینه کردند و تیمی که سال گذشته ضعیف تر بود تراکتور بود که اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد. با اتفاقاتی که در طول فصل برای ما افتاد و متوسط ​​بودجه ای که داشتیم، وضعیت بدی نداریم. منظورم از رویدادها مصدومیت های زیادی است که در طول فصل با آن مواجه شدیم و واقعاً بد بود. نه اینکه در تمرینات خودمان آسیب دیدیم، بلکه در بازی ها خودمان را مصدوم کردیم و آخرین نفر حبیب فرعباسی بود که به طرز عجیبی از ناحیه دست آسیب دید و امیدوارم هرچه زودتر شرایط خوب خود را به دست بیاورد. و به حالت خوب قبلی خود بازگردد.

1854963

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی مقابل هوادار در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: شاید بازی فردا خیلی مهم نباشد و فقط تا یک نقطه روی تخته تاثیری نداشته باشد. اما برای من شخصا، کادرفنی و بازیکنان بسیار مهم است که فصل را با یک خاطره خوب و موقعیت خوب به پایان برسانیم. پس با جان و دل بازی می کنیم و با بچه ها صحبت کردم.

وی در پاسخ به رتبه ای که در ابتدای فصل قصد داشت در جدول به دست بیاورد، گفت: قرار بود جایگاه سال گذشته را حفظ کنیم چون واقعا بودجه زیادی نداشتیم اما تا اینجای کار موفق شدیم. 35 امتیاز و ما هنوز یک بازی داریم. . اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم توانستیم امتیاز بیشتری نسبت به سال گذشته بگیریم و اگر نه با مصدومیت ها و اتفاقاتی که افتاده فکر می کنم با توجه به سال های آخر ذوب آهن وضعیت بدی نداریم. در این دو سال ما با تمام توان کار کردیم اما ذوب آهن تیمی است که در گذشته برای قهرمانی و کسب سهمیه بسته بود و نتایج درخشانی کسب کرده بود اما در 7-8 سال گذشته شرایط خوبی نداشت. ، و ما سعی کردیم بهترین ها را ارائه دهیم.

سرمربی ذوب آهن گفت: در مجموع فکر می کنم عملکرد بدی نداشتیم و مهمتر از آن در 9 هفته گذشته روند خوبی را پشت سر گذاشتیم. از هفته 21 که با بچه ها صحبت کردم هدف این بود که 15-20 امتیاز بگیریم و در 9 بازی موفق شدیم 15 امتیاز بگیریم که این میزان تیم هایی بود که برای کسب سهمیه بسته بودند. فکر می کنم روند خوبی را دنبال می کنیم.


سرویس خبر شماره: 1938103
27 مه 1402 در 09:25 ب.ظ
721

0نقطه نظر

ما ضعیف عمل کردیم، اما موقعیت خوبی داریم.

تارتار در نهایت در پیش بینی قهرمان این فصل رقابت های لیگ برتر گفت: من در لیگ برتر کار می کنم و به احترام هواداران چیزی نمی گویم. امیدوارم هر تیمی که لیاقت برد را دارد برنده شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی