اظهارات جالب دایی کاپیتان سابق پرسپولیس پس از مالکیت استقلال; آبی ها به سمت موفقیت جهانی پیش می روند/آلمان آمریکا را شکست داد زیرا…



این نشست با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

در این جلسه که در مقر این گروه برگزار شد، عبدالعلی علی عسکری با بررسی اهمیت رقابت تیم های بزرگ در عرصه ملی، تقویت فوتبال ایران در عرصه بین المللی را مهم دانست و اعلام کرد: صنعت در آلمان مدیون آمریکاست. این اتفاق افتاد که دو شرکت بنز و بی ام و با یکدیگر رقابت کردند و این رقابت باعث رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در عرصه فوتبال معتقدیم رقابت های داخلی برای موفقیت های جهانی بسیار موثر است و همچنین معتقدیم باید به تیم های پرطرفدار کشور نیز توجه شود.

وی با بیان اینکه “استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه ای، آسیایی و جهانی جزو بهترین ها باشد”، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به طور جدی از تیم استقلال ایران حمایت می کند و ما نیز توکل به خدا و توسل به معصومین داریم. و با حمایت هواداران پرشور استقلال انشاالله به سمت موفقیت های ورزشی در عرصه جهانی حرکت کنیم.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس موفقیت تیم های ورزشی و به ویژه فوتبال در عرصه جهانی را دلیلی بر عظمت و اقتدار ایران در عرصه بین المللی دانست و افزود: این موفقیت ها در کنار اتحاد، همدلی و یکپارچگی باعث تولید ملی می شود. قدرت. و هر یک از ما به طریقی برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

گفتنی است علی عسکری سرپرست سابق صداوسیما دایی حمیدرضا علی عسکری بازیکن سابق پرسپولیس است که تجربه کاپیتانی سرخپوشان را نیز دارد. این بازیکن 8 سال برای پرسپولیس بازی کرد و 110 بازی برای این تیم انجام داد.

بیشتر بخوانید: آیا پرسپولیس با کمک پرسپولیس سود میلیاردی می کند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال