جان تری فاش می کند که سر الکس فرگوسن هر هفته با او تماس می گرفت تا او را به منچستریونایتد جذب کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


جان تری ستاره سابق چلسی می گوید که سر الکس فرگوسن زمانی که سعی می کرد او را در جوانی به خدمت بگیرد “هر هفته با او تماس می گرفت”.

صحبت در پادکست ویلیام هیل از طریق دیلی میلتری گفت که علیرغم تلاش های مذبوحانه یونایتد و آرسنال برای به خدمت گرفتن او در 14 سالگی، در نهایت او “فقط می دانست” که چلسی باشگاه مناسبی برای او است.

مدافع میانی سابق توضیح داد که آکادمی وستهام را برای یک سال ترک کرد و به آرسنال پیوست، اما «در آن زمان من بین آرسنال، منچستریونایتد و چلسی شناور بودم.

آرسنال و یونایتد هر دو برای من فرش قرمز پهن کردند، اما چلسی کاری نکرد. سر الکس فرگوسن هر هفته به خانه ام زنگ می زد تا با من و پدرم صحبت کند و بررسی کند که من به مدرسه می روم و درست تمرین می کنم.

با این حال، با وجود این همه توجه بزرگ‌ترین مربی تاریخ فوتبال و عدم توجه همزمان سرمربی وقت چلسی، گلن هادل، تری 14 ساله استمفوردبریج را انتخاب کرد. بقیه البته تاریخ است.

کتاب رکوردها البته می گوید که تری 17 عنوان در استمفوردبریج به دست آورد که شامل پنج عنوان لیگ برتر، 7 جام حذفی و یک لیگ قهرمانان اروپا می شود. با این حال، زمانی که لباس چلسی را برای دریافت جام پوشید، با وجود اینکه در ترکیب نبود، این مورد به یک شوخی در میان هواداران باشگاه های رقیب تبدیل شد.

اینکه آیا حمل جام او تصمیم او را برای رد کردن سر الکس ثابت می کند یا نه قابل بحث است، زیرا یونایتد در همان دوره 11 عنوان قهرمانی لیگ برتر، پنج جام حذفی و دو لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

دومی از آن بردهای لیگ قهرمانان، از قضا، بسیار به لطف خود آقای تری و پنالتی از دست رفته او در مسکو بود.

اگرچه اعتراف به گلوی هواداران یونایتد در گلوی هواداران یونایتد مانده است که تری مدافع خوبی بود، اما سر الکس آشکارا آن را در سنین بسیار جوانی مشاهده کرده بود و اسکاتلندی خستگی‌ناپذیر سنگ تمام گذاشت تا بتواند امضای کاپیتان 14 ساله آینده انگلیس را تضمین کند.

اگر او موفق می شد، این امکان وجود داشت که چلسی در آن 22 سال کمتر موفق می شد و یونایتد ممکن بود با حضور تری در دفاع، عناوین بیشتری کسب کند.

از سوی دیگر، به همان اندازه که او بازیکن خوبی بود، تصور اینکه او می توانست از استیو بروس و گری پالیستر، یاپ استام، ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ بهتر باشد، سخت است.

همچنین این مسئله وجود دارد که با توجه به تمایل او به خوابیدن با همسران هم تیمی هایش، حتی اگر تمایل مادرش به دزدی از مغازه را نادیده بگیریم، چقدر شخصیت او با طرفین سر الکس ژل می شد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/28/john-terry-reveals-sir-alex-ferguson-called-him-weekly-to-lure-him-to-man-united-279503/ منبع: