اظهارات مائوریسیو پوچتینو در مورد مدیران ورزشی نشان می دهد که او آماده مقابله است – Talk Chelsea

به پایان فصل اول مائوریسیو پوچتینو در چلسی نزدیک می‌شویم، و این واقعاً سخت است که سر خود را به دور خود بچرخانید.

چیزهای زیادی برای عصبانی شدن وجود دارد و دلایل زیادی برای ترساندن از آینده وجود دارد. با این حال، اتفاقات خوب و برخی بازی‌ها و نتایج درخشان در این راه رخ داده است.

آسیب‌هایی که این گروه را برای مدت طولانی رنج می‌برد، ارزیابی متعادل سرمربی را بسیار سخت می‌کند، و اگرچه ما در طول سال از منابع بسیاری شنیده‌ایم که او در پایان فصل مورد قضاوت قرار خواهد گرفت، با توجه به شرایط ابری که او در آن کار می کند گفتن از انجام آن آسان تر است.

در غیر این صورت، با نزدیک شدن به تاریخ ارزیابی او، ما دیدیم که او اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند و کمتر احترام می گذارد. این دقیقاً یک پاورپلی نیست، اما نظرات اخیر او در مورد مدیران ورزشی به همان اندازه نزدیک بود که دیدیم او آنها را برای ساختن چنین تیمی کج‌رو سرزنش کرد.

مسئولیت من این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. اما مسلماً باشگاه در حال طراحی و برنامه ریزی ساختاری است که برای اثبات کارکرد آن نیاز دارید. به دلیل نتایج، می توانید بگویید که فقط (مدیر) است. اما من کلید باشگاه را ندارم. من اینجا همه تصمیمات را نمی‌گیرم. که باید روشن شود. اگر به من بگویید من کلید را دارم و این مرد اینجاست چون این تصمیم من است، این یک چیز است.”

مدیران ورزشی باید درک کنند که ما افرادی هستیم که مستقیماً با بازیکنان، عملکرد و کادر پزشکی سروکار داریم. این مربی در کنفرانس خبری خود قبل از بازی استون ویلا گفت: فوتبال حمایت از یکدیگر، اعتماد به یکدیگر و اعتماد به یکدیگر است.

ما مطمئناً در اردویی هستیم که معتقد است بیشتر تقصیر قسمت های بد این فصل باید متوجه مدیران ورزشی باشد تا پوچتینو. او انتقادات زیادی دارد، اما هنوز برای ما واضح است که او نه تنها به دلیل آسیب دیدگی، بلکه به دلیل گروه نامتعادل و پروژه بیش از حد جاه طلبانه ای که افراد بالای سر او شروع کردند، با دستان بسته کار می کند.

ما خوشحالیم که می بینیم او در نهایت مایل است کمی از آنها نیز عقب نشینی کند. جالب است که حدس بزنیم که این برای آینده او نیز چه معنایی دارد. آیا او می داند که در کارش ایمن است، بنابراین اکنون حاضر است برای دفاع از خود گردنش را بیرون بیاورد؟ یا می‌داند که می‌خواهند از شر او خلاص شوند، به این معنی که اکنون با سرزنش کردن او چیزی برای از دست دادن ندارد؟

ممکن است فصل به پایان برسد، اما سیاست قدرت در طبقه بالا تازه شروع شده است.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/news/mauricio-pochettino-comments-on-sporting-directors-show-hes-ready-to-fight-back/ منبع: