اعتراض شدید مهاجران: طلاهای زنانمان را می فروشیم!


سرویس خبر شماره: 1854555
29 نوامبر 1401 @ 9:44 بعد از ظهر |
2.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

چرا آن پولی که در دست شماست پرداخت نمی شود؟

* مشکلات روغن فنی نیست
به هر حال من نمی دانم کار ما کجاست، فقط می دانم که این مشکل به باشگاه مربوط نیست، اما آنجایی که نمی خواهند به باشگاه کمک کنند، کار بد است. من تا به حال برای ماندن در تیم ریسک کرده ام و اعتبار و اعتبارم نیز مورد بحث است. البته من قبلاً این شرایط را برای نفت مسجد سلیمان پیش بینی کرده بودم، بنابراین نتایج ما بیشتر از مسائل فنی مشخص می شود.

چرا اداره ورزش خوزستان پول وزارت نفت را به ما نمی دهد؟
دو هفته است که پولی که قرار بود از طریق وزارت نفت به باشگاه های نفت خوزستان داده شود به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریز شده است و سوال اینجاست که چرا این پول بر نمی گردد. به ما؟ من نمی فهمم چرا دلایل دروغین برای پرداخت نشدن این پول می آورند. در آخرین جلسه ای که هفته گذشته در استانداری داشتیم و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان هم حضور داشت، قرار شد فردا صبح مبلغ به حساب باشگاه واریز شود اما بعد دیدیم که گفته اند. ما که نامه ای که در این زمینه نوشته شده اشتباه بوده است. بله، در حالی که این نامه توسط وزارتخانه های ورزش و جوانان و وزارت نفت نوشته شده و دو وزیر آن را امضا کرده اند، اما وقتی به دست مردم زیر می رسد، می گویند مشکل دارد که واقعاً من را متعجب می کند.

رضا مهاجری از شرایط نفت مسجد سلیمان انتقاد کرد.

اعتراض شدید مهاجران: طلاهای زنانمان را می فروشیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از ایسنا، رضا مهاجری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در اعتصاب به سر می برد، گفت: بحث اعتصاب نیست. مشکل اینجاست که به دلیل مشکلات مالی، تیم ما شرایط روحی تمرین را ندارد. بازیکن من پولی برای اجاره خانه ندارد و می گوید چند بار به همسرم بگو طلاهایت را به من بده تا بفروشم و خرج خانه را تامین کنم. وقتی قرارداد یک بازیکن دو میلیارد تومان است که در فوتبال ما حداقل است و نمی توانیم بخشی از همان مبلغ قرارداد بازیکنمان را بپردازیم، چه بگویم. در حال حاضر برخی از بازیکنان ما 20 میلیون تومان بدهکار هستند در حالی که باید 150 تا 200 میلیون تومان از قسط پرداخت شده را به آنها بدهیم.

* الان فقط چند نفر با ما هستند
در هفت هفته اول قهرمانی حس خوبی با تیم نفت داشتم چون همه کار می کردند و همه دوست داشتند این تیم در جام قهرمانی بماند. الان هم عده ای که با ما هستند تلاش می کنند اما هنوز نتیجه اش را ندیده ایم.

*وقتی پرداختی را می بینم احساس خجالت می کنم
چرا الان دو تیم نفت خوزستان باید قعر جدول باشند؟ به نظر من این مشکل دلیلی دارد و اولین نفری که اعتراض می کند سرمربی تیم است. معتقدم خیلی چیزها به طور طبیعی اتفاق نمی افتد. مگه میشه تو چهار بازی گل زد، بازی هنوز شروع نشده؟! این هم تیمی که فصل گذشته تمام تلاش خود را کرد و در لیگ ماندگار شد و حتی در هفت هفته ابتدایی لیگ امسال عملکرد خوبی داشت و در فوتبال ایران یک جنتلمن شد. به هر حال این که نتوانستیم پول بازیکنانمان را پرداخت کنیم روی عملکرد ما تاثیر داشت و شرمنده هستم که امسال فقط 13 درصد از قرارداد آنها را پرداخت کردیم.

* پارسال هم همین وضعیت را داشتیم
بازیکن ما باید آرام و متمرکز باشد. با همه این مشکلات بازیکنانم یک هفته در تمرینات شرکت کردند و به آنها قول پول دادیم اما می دیدم به دلیل مشکلات مالی کیفیت بازیکنانم پایین آمده است. ما پارسال هم همین وضعیت را داشتیم با وجود اینکه در لیگ ماندیم اما قرار نیست چنین شرایطی هر فصل در نفت مسجد سلیمان تکرار شود و حتی می توانیم چند برابر به نفت مسجد سلیمان پول بدهیم در حالی که اینطور نیست. مورد برای تیم مفیدتر است
روز اول به من گفتند امسال مشکل مالی نداریم
می دانستم نفت مسجد سلیمان مشکل دارد اما روز اول به من گفتند که امسال مشکل مالی نداریم و واقعا شرمنده هستم که بگویم بازیکن من در این فصل فقط 13 درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده است. در حالی که بازیکنان سایر تیم ها 30 تا 35 درصد از مبلغی را که در قرارداد خود گرفتند، دریافت کردند. فکر می کنم ضعیف ترین تیم لیگ برتر از نظر مالی، نفت مسجد سلیمان است. در هر صورت زمانی که برای کمک به تیم های نفت استان از سوی وزارت نفت به حساب اداره کل ورزش جوانان خوزستان واریز شده است باید به ما برگردانده شود و در صورت وجود مشکل پس از روز اول نباید قبول کنند که این پول به حسابشان واریز شود یا حداقل راه دیگری برای واریز آن به حساب دو باشگاه نفتی بیابند.

* پس از واریز پول به تمرین برمی گردیم
بازیکنان ما وقتی مبلغی از قرارداد خود را دریافت کنند به تمرینات باز می گردند و درد این است که پول وجود دارد اما نمی توانیم آن را پس بگیریم. واقعاً باید به بازیکنمان چه بگوییم؟ در این شرایط سخت اقتصادی همه دچار مشکل هستند و بازیکنان ما هم پولشان را می خواهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* این بازیکن جدید با پدرش عیسی ازدواج کرد
وی ادامه داد: یکی دیگر از بازیکنان ما اثاثیه خود را از شهر به خانه پدری همسرش آورده است و منتظر است باشگاه مقداری پول به او بدهد تا این بازیکن تازه ازدواج کرده خانه اجاره کند و استقلالی شود. چندی پیش همسر این بازیکن طی تماس تلفنی با من از این موضوع شکایت کرد. ما چنین مشکلاتی داریم و بعد بازیکنان ما با اعصاب شکسته به تمرین می آیند و چه کسی باید پاسخگوی این شرایط باشد.