دوست رونالدو: دورویی بس است، به قطر توهین نکنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جام جهانی 2022 ساعاتی پیش با برگزاری مراسم افتتاحیه در ورزشگاه آل بیت قطر آغاز شد. قطری ها تمام تلاش خود را کردند تا مراسم افتتاحیه باشکوهی ترتیب دهند تا به جهان نشان دهند که شایسته میزبانی این رقابت بزرگ هستند.

مورگان در توییتی نوشت: “بی بی سی نشان ندادن مراسم افتتاحیه جام جهانی توهین زننده ای به قطر بود. آنها به جای نشان دادن این مراسم از جدیت جام جهانی در قطر صحبت کردند. این فقط بوی غرور می دهد.” اگر بی بی سی اینقدر عصبانی است باید ارتش کارمندانش را که به قطر فرستاده اخراج کند و این ریاکاری مسخره را کنار بگذارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما در حالی که انتقادات از قطر و میزبانی این کشور در جام جهانی در روزهای اخیر و به ویژه در اروپا افزایش یافته بود، با حمایت گسترده رسانه ها مواجه شده بود، بی بی سی که پخش مسابقات جام جهانی در بریتانیا را بر عهده دارد، امروز تصمیم گرفت به اعتراض اعتراض کند. مراسم افتتاحیه قطری ها جام جهانی را پخش نکنید. بی بی سی فقط بازی افتتاحیه قطر و اکوادور را پخش کرد.


سرویس خبر شماره: 1854558
29 نوامبر 1401 @ 9:50 ب.ظ
50 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

اما پیرس مورگان مجری انگلیسی که اخیرا با مصاحبه اختصاصی خود با رونالدو جنجال به پا کرد، از این اقدام بی بی سی به شدت انتقاد کرد و عدم پخش مراسم افتتاحیه در انگلیس را توهین آشکار به کشور قطر دانست.

پیرز مورگان، مجری معروف انگلیسی، عدم نمایش مراسم افتتاحیه جام جهانی انگلیس توسط بی بی سی را توهین آشکار به قطر دانست.

دوست رونالدو: دورویی بس است، به قطر توهین نکنید