اعتراض همسر تیاگو سیلوا: ماشین نیست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی روز گذشته در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد رفت و در استمفوردبریج با نتیجه 1-4 مغلوب حریف نه چندان قدرتمند خود شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان توماس توخل ابتدا با تک گل آنتونیو رودیگر مقابل حریف قرار گرفتند اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند و با نمایش ضعیف مقابل حریف شکست خوردند.
منتقدان برخی کارشناسان و خبرنگاران تلویزیونی درباره عملکرد تیاگو سیلوا، همسر ملی پوش برزیلی را به شدت ناراحت کردند و به این اظهارات واکنش نشان دادند.
بله، سیلوا با انتشار پستی در اینستاگرام از همه خواست تا به او احترام بگذارند. او در ویدئویی که از خود منتشر کرد، گفت: “من اینجا در استمفورد بریج هستم.” من به تازگی شنیدم که روزنامه نگار می گوید تیاگو سیلوا به اندازه کافی در حملات دخالت ندارد.

همسر تیاگو سیلوا، مدافع چلسی، پس از باخت این تیم مقابل برنتفورد، از او در برابر انتقادات دفاع کرد.

او با انتقاد از این ایده گفت: “به تیاگو سیلوا احترام بگذارید زیرا او دیروز به لندن آمد. تیاگو سیلوا برای بارزی بازی کرد. او بسیار خسته است. تیاگو سیلوا اکنون 37 ساله است اما مانند یک جوان 20 ساله بازی می کند. پس به او احترام بگذارید. اینطور نیست. یک ماشین! «او نیاز به استراحت دارد، اینطور نیست؟
این اظهارات در حالی مطرح می شود که این برزیلی از زمان پیوستن به چلسی و ایفای نقش کلیدی در تیم توماس توخل، یکی از مهره های کلیدی تیم بوده است.
او در این فصل 24 بازی برای چلسی در لیگ برتر انجام داده است که 21 بازی در ترکیب اصلی انجام داده و تاکنون 3 گل در لیگ به ثمر رسانده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817764 |
14 فروردين 1401 ساعت 09:47 |
1,102 امتیاز خبر|

0نظرات