پوچتینو: یوونتوس و سیتی هم قهرمان اروپا نشدند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آرزوی چند سال گذشته مالکان قطری پاری سن ژرمن بوده و آنها برای رسیدن به این آرزو هر کاری از دستشان بر می آید، انجام داده اند.
پاری سن ژرمن دو سال پیش به فینال مسابقات رسید و به کسب جام نزدیک بود، اما در نهایت با یک گل مغلوب بایرن مونیخ شد تا دوباره از جام حذفی بماند.
مدیران باشگاه در این مدت برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هزینه های زیادی را خرج کردند اما حتی خرید لیونل مسی نیز کمکی به آنها نکرد و این تیم امسال نیز در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب رئال مادرید شد و از دور رقابت ها حذف شد. .

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن معتقد است که یوونتوس و منچسترسیتی در اروپا شرایط مشابهی دارند.

پوچتینو روز گذشته در نشست خبری خود برای دفاع از منتقدان اظهارنظر جالبی کرد. او گفت: “PSG تاکنون موفق شده است تا به نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان برسد، بنابراین بخشی از روندی است که تکامل آن زمان می برد.”
وی با اشاره به سایر تیم هایی که اخیرا در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده اند، گفت: باشگاه هایی مانند یوونتوس و منچسترسیتی هستند که می خواهند قهرمان اروپا شوند، اما نتوانستند به هدفی که می خواهند برسند. سال ها. آنها باید به آن برسند.»
یووه 9 بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است اما تنها دو بار در سال های 1995 و 1996 این جام را به دست آورده است.
این در حالی است که منچسترسیتی هرگز موفق به کسب جام نشد و تنها یک بار زیر نظر پپ گواردیولا که به قدرت اصلی لیگ برتر تبدیل شد به فینال رسید و در نهایت به چلسی باخت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817766 |
14 فروردين 1401 ساعت 09:57 |
1,530 امتیاز خبر|

0نظرات