اعتقادات فولاد: گلمان مترادف با سوخت نساجی است



سرویس خبر شماره: 1817725 |
13 جولای 1401 ساعت 18:30 |
89 امتیاز خبر|

0نظرات

باشگاه فولاد در ویدئویی مدعی شد یکی از گل های این تیم در دیدار مقابل نساجی سوخته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته در اولین بازی فوتبال ایران در سال 1401 دو تیم فولاد و نساجی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که با 2 گل به مصاف هم رفتند.’آرش. رضاوند به نفع شاگردان جواد. نکونام به عنوان یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا که سال را با یک برد با روحیه آغاز کرد، به پایان رسید.

فولاد در شرایطی موفق شد از سد حریف عبور کند که این تیم معتقد است یکی از گل های او مقابل نساجی توسط کمک داور دیده نشد. در دقیقه 39 این دیدار یک ضربه کرنر برای فولاد به ثمر رسید که با ارسال دیدنی مهدی شیری با ضربه سر بوهمدان همراه شد و قبل از بوسیدن تور توپ توسط مدافع نساجی دفع شد.

پس از این صحنه بازیکنان فولاد و نیمکت این تیم به تصمیم کمک داور بازی اعتراض کردند و معتقد بودند توپ از خط دروازه رد شده اما او باور نکرد. مهدی شیری یکی از بازیکنانی بود که با توجه به زاویه دید خود با کمک داور اعلام کرد که توپ از خط دروازه نیم قدم عبور کرده است.

حالا صفحه رسمی فولاد در اینستاگرام با انتشار ویدئویی از این صحنه معتقد است که توپ از خط دروازه عبور کرده و یک دروازه این تیم سوخته است.

فولاد که آخرین بازی خود را قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد، در این دیدار موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد و علاوه بر زدن 2 گل، ضربات بازیکنان این تیم دو بار به تیرک دروازه برخورد کرد.

شاگردان نکونام به زودی راهی عربستان می شوند تا کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کنند. جایی که این تیم قرار است به مصاف الغرافه قطر، شباب الاهلی امارات و آحال ترکمنستان برود.



مجله اخبار فوتبال داخلی