باشگاه: شرایط همان طور بود که انتظار داشتم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی است تیمش به اندازه کافی خوب بود که واتفورد را شکست داد.

در نهایت یک پاس عالی از جو گومز و یک ضربه سر درخشان از دیگو جوتا گرفتیم و من واقعا خوشحالم. جو گومز امروز خوب بازی کرد و اخراج او راه منطقی برای باز کردن دروازه واتفورد در این بازی بود.

یورگن کلوپ گفت: “وضعیت همانطور بود که انتظار داشتم، اما ما باید بازی را به سلامت پشت سر می گذاشتیم. باید به واتفورد تبریک بگویم و آنها خیلی خوب دفاع کردند. ما می توانستیم بهتر عمل کنیم، اما بیشتر می خواستیم.” نیاز به درخشش در زمین بود، ضد حمله امروز بهترین حرکتی بود که در چند وقت اخیر دیده ام، امروز یک بار به واکنش آلیسون بکر نیاز داشتیم و می توانستیم موقعیت های بیشتری برای گلزنی ایجاد کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرسی سعیدی در ادامه روند درخشان خود با پیروزی 0-0 مقابل واتفورد به رکورد 10 پیروزی متوالی در لیگ برتر در این فصل دست یافتند. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول در پایان از عملکرد تیمش و البته عملکرد خوب جو گومز در سمت راست خط دفاعی تمجید کرد.

250 بازی لیگ برتر به عنوان سرمربی؟ ما در آن دوره عملکرد خوبی داشتیم و در برخی موارد چندان موفق نبودیم، اما امروز عملکرد لیورپول بسیار خوب بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گومز در دفاع خوب عمل کرده و باید از عملکردش در حمله راضی باشد. گومز می تواند در پست دفاع راست بازی کند. می دانم پست مورد علاقه او دفاع میانی است، اما او همچنین توانایی بازی در جناح چپ را دارد و این واقعا برای لیورپول مفید است.


سرویس خبر شماره: 1817726 |
13 فروردين 1401؟ 18:34 |
118 |

0نظرات