اعتماد تراکتوری ها به ستاره استقلال در دربی ها جواب نداد. آیا بازیکن سابق آبی پوش در تراکتور می ماند؟



ارسلان مطهری مهاجم محبوب استقلالی هاست که در سال های اخیر با گلزنی در دربی بدون دعوت به تیم ملی به چهره ای محبوب تبدیل شد و رفتن او باعث ناراحتی بسیاری از هواداران استقلال شد.

روی کاغذ و در تحلیل آمار و ارقام، ارسلان در فصول اخیر هرگز به امتیاز قابل قبولی دست نیافته است و این مصداق بارز ارزش دربی در نزد مردم و هواداران دو تیم است. حتی اگر در طول فصل جامی هم نبرند، از بردن دربی و درخشش در این دیدار خوشحال هستند!

ارسلان بدون سابقه ملی و بدون عناوین فردی مثل آقای گلی هیچ گاه نتوانسته نظر مربیان مختلف استقلال را در سال های اخیر راضی کند. در نهایت جواد نکونام نیم فصل از او نخواست به تراکتور برود اتفاقی که ساپینتو فصل قبل کرده بود اما ارسلان ماند و نرفت!

اما در تراکتور هرگز نتوانست یک سرمایه مفید برای تیمش باشد. ارسلان زیر نظر پاکخمس تنها سه بار فرصت بازی با پیراهن تراکتور را پیدا کرد. در هفته نوزدهم در دقیقه 81 مقابل مس وارد زمین شد، در هفته بیستم در دقیقه 86 مقابل هوادار و در هفته بیست و دوم مقابل آلومینیوم در دقیقه 55 وارد زمین شد، یعنی فقط 48 دقیقه برای تیمش بازی کرد. تراکتور قبل از آمدن مطهری و فقط یک کارت زرد گرفته شد!

پس از اخراج خمس، محمد نصرتی در دیدار هفته قبل مقابل نساجی هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت. ارسلان در دقیقه 70 در قائم شهر وارد زمین شد اما تراکتور این دیدار را با یک گل واگذار کرد. ارسلان با این عملکرد باید قدردان حمید مطهری باشد که اولین مربی تراکتور شد که او را در ترکیب اصلی در دیدار با استقلال به میدان فرستاد!

البته اعتماد مطهری به مطهری به نتیجه نرسید، همانطور که انگیزه بازی مقابل تیم قدیمی هم نتیجه نداد! کل مسابقه سرد و بی روح بود و عملکرد ارسلان ناامیدکننده بود، او در ابتدای نیمه دوم تعویض شد تا نتواند از فرصتی که همنامش پرسپولیس به او داده استفاده کند.

همانطور که جانشین یحیی (اسمار ویرا) نتوانست از هدیه دستیار سابق یحیی استفاده کند و با توقف استقلال به صدر جدول برسد!

با توجه به درخشش رحمان جعفری و نیاز تراکتورسازی به مهاجم نهایی، بعید است ارسلان فصل آینده در تبریز حضور داشته باشد مگر اینکه بتواند در 5 بازی باقی مانده از این فصل و البته جام حذفی از فرصت گلزنی مجدد استفاده کند.

بیشتر بخوانید: نمره قبولی برادران حیدری/ چرا تماشاگران همیشه باید از قضاوت آنها انتقاد کنند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال