مرد سابق لیورپول می گوید که آرن اسلات “چهار هفته” فرصت دارد تا یک کار را در آنفیلد انجام دهد

یکی از بازیکنان سابق لیورپول به آرنه اسلات هشدار داده است که فقط “چهار هفته” فرصت دارد تا احترام تیم قرمزها را که به ارث خواهد برد، جلب کند، وگرنه ممکن است به زودی در آنفیلد برای او “به پایان برسد”.

سرمربی 45 ساله هنوز به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید ما تایید نشده است، اما فابریزیو رومانو نشان داده است که این انتصاب ممکن است در روزهای آینده نهایی شود.

گلن جانسون در صحبت با Squawka Football ادعا کرد که سرمربی فاینورد باید در اولین ماه حضور خود در مرسی ساید، بازیکنان را در کنار خود قرار دهد تا مورد احترام گروهی قرار گیرد که زیر نظر یورگن کلوپ قدیمی و خدایی کار کرده است.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

مدافع سابق لیورپول گفت: این مهم است که او پسرها را در کنار خود قرار دهد. او باید توجه آنها را جلب کند، باور آنها را در اسرع وقت جلب کند. زیرا اگر او در چهار هفته آن را نگرفته باشد، حتی شاید کمتر، شاید دو هفته کار نمی کند.

آنها شخصیت های بزرگی هستند. اگر او در چهار هفته اول رختکن را از دست بدهد، تمام شده است. بازیکنان باید به او احترام بگذارند و طبیعتا این کار را خواهند کرد، همه آنها بچه های خوبی هستند.

منظور من از احترام است، منظورم این است که آیا آنها معتقدند که او می تواند آنها را به پیروزی برساند یا به آنها کمک کند تا برنده شوند؟ او باید کاری کند که آنها به آموزش، به فلسفه، هر آنچه که قرار است بیاورد، ایمان بیاورند. اعتقاد به اینکه چگونه تیم های دیگر را تشریح می کنند. بازیکنان باید هر چیزی که شما می گویید را بپذیرند. در غیر این صورت تمام شد.»

بیشتر بخوانید: “من به آن احترام می گذارم” – دفاع بازیکن سابق لیورپول از مو صلاح به دلیل اظهارات “آتش” پس از نقطه اشتعال کلوپ

بیشتر بخوانید: (ویدئو) بن فاستر نقش جدیدی را برای استاد لیورپول پیشنهاد می کند که طرفداران قرمزها را شگفت زده می کند

ما مطمئن هستیم که اسلات به طور کامل می‌داند که تکرار تأثیری که کلوپ در لیورپول گذاشته است چقدر برای او بزرگ خواهد بود و اگر احساس کند که این چالش بیش از حد ترسناک است، کار را به جایی نزدیک نمی‌کند.

مطمئناً او می خواهد به محض ورود به دروازه آنفیلد، نت های درست را بزند، و شنیدن اینکه او قصد دارد با کاپیتان ویرجیل فن دایک به عنوان اولویت (رومانو) به گفتگو بنشیند، دلگرم کننده است.

این بازیکن 45 ساله ممکن است برجسته‌ترین نام مدیریتی در فوتبال اروپا نباشد، اما او همچنان به عنوان قهرمان لیگ و مربی که تیم فاینورد خود را به فینال یک تورنمنت قاره‌ای هدایت می‌کند، وارد مرسی ساید می‌شود. در دو سال گذشته

در حالی که جانسون با جدول زمانی پیش‌بینی‌شده‌اش دستکش را به اسلات پرتاب کرده است، او به درستی اذعان می‌کند که هلندی قرار است گروهی از بازیکنانی را که در طول دوران حضور خود در لیورپول حرفه‌ای‌گری فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده‌اند، بدون «سیب‌های بد» آشکار در اختیار بگیرد. نگرانی.

رئیس آینده یک پیش فصل کامل خواهد داشت تا قبل از شروع آزمایش اسید کارش در اوت، زمانی که کمپین 2024/25 به طور جدی آغاز می شود، در پشت صحنه اثر خود را بگذارد.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/02/johnson-slot-four-weeks-respect-liverpool/ منبع: