اعتماد موریس بار دیگر به جوانان سپاهان!


سرویس خبر شماره: 2019433
17 اردیبهشت 1403 ساعت 12:41 |
1000 |

1نقطه نظر

آریا و بازگشت به ترکیب سپاهان در یک بازی ویژه:

یوسفی در اولین بازی مقابل استقلال خوزستان ستاره این تیم بود.

اعتماد موریس بار دیگر به جوانان سپاهان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آریا یوسفی بازیکن جوان تیم سپاهان در دیدار رفت مقابل استقلال خوزستان نمایش خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت و از فرصتی که مورایس به او داد نهایت استفاده را برد.

یوسفی از هفته هجدهم لیگ برتر فرصت حضور در زمین را نداشته است. یوسفی در حالی که به یکی از بازیکنان مورد اعتماد موریس تبدیل شده بود به دلیل مصدومیت نابهنگام از ترکیب اصلی این تیم کنار گذاشته شد اما در بازی با استقلال دوباره ملاثانی با پاس خوب خود در ترکیب این تیم و در وقت های اضافه برگشت. او مبنای گل دوم سپاهان قرار گرفت و این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

آریا یوسفی در بازی رفت مقابل استقلال خوزستان نمایش خیره کننده ای داشت و دو گل به ثمر رساند و یکی از گل های او با بریدگی از قسمت بیرونی ساق پا به ثمر رسید که مورد توجه رسانه ها و فوتبالدوستان قرار گرفت.

با توجه به اینکه وی در دیدار با استقلال ملاثانی در زمین حاضر شد، به احتمال زیاد در دیدار با استقلال خوزستان به عنوان بازیکن تعویضی ظاهر خواهد شد و با توجه به عملکرد عالی در بازی، انگیزه زیادی در این دیدار داشت. . . خواهد داشت.

یوسفی در این فصل 4 گل و 3 پاس گل به ثمر رساند و یکی از جوانان موفق لیگ برتر بیست و سوم بود. باید دید او می تواند در ادامه فصل جای خود را در ترکیب سپاهان تثبیت کند یا شرایط پیش خواهد رفت. متفاوت

مجله اخبار فوتبال داخلی