عدم قطعیت بزرگ بایرن برای مسابقه مرگ یا زندگی در برنابئو


سرویس خبر شماره: 2019432
17 اردیبهشت 1403 ساعت 12:36 |
2.1 هزار |

1نقطه نظر

مشکلات مداوم در دفاع

بایرن برای گرفتن ماتیس دلیخت برای بازی برگشت با رئال تلاش می کند، در حالی که گوئررو و اوپامکانو آن بازی را از دست دادند.

عدم قطعیت بزرگ بایرن برای مسابقه مرگ یا زندگی در برنابئو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن روز شنبه مقابل اشتوتگارت با نتیجه 3-1 شکست خورد زیرا نیمی از ذهنش معطوف بازی برگشت مقابل رئال بود. بازی اول با تساوی 2-2 در آلیانز به پایان رسید، شبی که کیم مین جائه اشتباهات زیادی را مرتکب شد و در هر دو گل رئال نقش داشت.

بایرن که در لیگ قهرمانی را به لورکوزن واگذار کرد و جام پلی آف را خیلی زود ترک کرد، حالا فقط یک شانس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و باید چهارشنبه شب در برنابئو کار بزرگی انجام دهد. شکست دادن رئال در خانه کاری است که امسال هیچ تیمی موفق به انجام آن نشده است.

2004809

مشکل اصلی بایرن در خط دفاعی است، جایی که توخل دیگر نمی خواهد از کیم مین جائه استفاده کند و امیدوار است ماتییس دلیخت در هر صورت برای بازی چهارشنبه در دسترس باشد.

ستاره هلندی که مقابل اشتوتگارت نیز غایب بود، روز گذشته با تیم ذخیره تمرین کرد و امروز و فردا وضعیت او بررسی می شود. جمال موسیالا نیز روز گذشته با ذخیره ها تمرین کرد و قطعا دایو اوپامکانو و رافائل گوئررو در این دیدار حضور نخواهند داشت.

مجله اخبار فوتبال خارجی