اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2016407
3 مه 1403 در 8:58 ب.ظ.
15.3K |

12نقطه نظر

سکوت در مورد وضعیت دقیق مجروحان!

آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان در آستانه دیدار جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی و بازی قهرمانی مقابل پرسپولیس تشریح شد.

اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس

به گزارش “ورش سه”، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت تیم فوتبال سپاهان گفت: محمدجواد حسین نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران از ناحیه کشاله ران آسیب دید. این بازیکن در روزهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و روند درمانی او بسیار مثبت است.

وی در خصوص تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان تصریح کرد: تلاش ما بر این است که محمدجواد حسین نژاد با فعالیت های پزشکی به دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین مصدومیت رضا اسدی گفت: این بازیکن که در تمرین قبل از بازی با ملوان بندرانزلی مصدوم شده بود از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شد و چند روزی است که پیگیر فعالیت های درمانی خود است.

ربیعی گفت: رضا اسدی نیز در روزهای اخیر بهبودی محسوسی پیدا کرده است، اما او نیز در حال گذراندن دوره درمان است و تلاش می کنیم هر چه سریعتر او را وارد تمرینات تیمی کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت سلامت فرشاد احمدزاده گفت: فرشاد احمدزاده در دیدار روز یکشنبه از ناحیه لگن چپ دچار مصدومیت جزئی شد. امروز بر روی او ام آر آی انجام شد و در حال حاضر تحت درمان است.

پزشک تیم سپاهان گفت تلاش ما این بود که هر چه زودتر احمدزاده را به تمرینات اضافه کنیم. این بازیکن در بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر حضور خواهد داشت اما هنوز قطعیتی مبنی بر حضور او در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی پوش ملاثانی در جام حذفی وجود ندارد و وضعیت نهایی او در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

او به یاد آورد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را پیگیری می کند و احتمال حضور یا عدم حضور او در سپاهان در روزهای آینده مشخص می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی