افتخار می کنم که در نیمه نهایی مقابل رئال مادرید بازی کردم


سرویس خبر شماره: 2018729
13 مه 1403 در 10:44 ب.ظ.
3.7 هزار |

2نقطه نظر

اریک دایر:

اریک دایر از وضعیت فعلی بایرن مونیخ ابراز رضایت کرد.

افتخار می کنم که در نیمه نهایی مقابل رئال مادرید بازی کردم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اریک دایر در نقل و انتقالات ژانویه 2024 پس از یک نیم فصل ناموفق در تاتنهام راهی بایرن مونیخ شد و به سرعت به یکی از مدافعان اصلی این تیم تبدیل شد.

او همچنین در بازی رفت مقابل رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشت و اگر اشتباهات کیم مین جائه نبود، ممکن بود مقابل سرخپوشان دروازه خود را بسته نگه می داشتند.

او که امید زیادی به بازی برگشت دارد، در مصاحبه ای درباره وضعیتش در بایرن مونیخ گفت: بعد از ناکامی ها و ناکامی های شش ماهه ابتدایی فصل، بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید. چیزی است که من به آن بسیار افتخار می کنم

2017553

من همیشه به خودم ایمان داشتم و همیشه معتقد بودم که باید در این سطح بازی کنم. بله، در شش ماه اول فصل، امید چندانی به رسیدن به بالاترین سطح، حتی در تیمی مانند بایرن مونیخ نداشتم، اما اکنون به این افتخار می کنم که چگونه به اینجا رسیدم و شانس خوبی برای رسیدن به قهرمانی دارم. فینال لیگ.

حضور در بایرن حس خاصی است. ما در این فصل قهرمانی را به دست نیاوردیم، اما هر پیروزی در اینجا به بازیکنان احساس خوبی می دهد.

مجله اخبار فوتبال خارجی