افسانه قدیمی هنوز از هلند کینه دارد/ او مثل یک بچه لوس است!

روی کین بار دیگر جنگ لفظی را با ارلینگ هالند به راه انداخت. چندی پیش کارشناس فعلی اسکای اسپورت اعلام کرد که هلند در سطح بازیکنان لیگ 2 قرار دارد و با این اظهار نظر سیل انتقادات به سمت او سرازیر شد و حتی پپ گواردیولا نیز به صحبت های او واکنش نشان داد.

اما اسطوره سابق تسلیم نمی شود و بار دیگر از ستاره نروژی انتقاد کرده است. البته دعوای کین و خانواده هالند به سال‌ها قبل برمی‌گردد و حتی زمانی که آلف اینگه (پدر هلند) تکل وحشیانه‌ای روی پاهایش گرفت، خشم و نفرت او متوقف نشد و به نظر می‌رسد که او هنوز کینه‌ای دارد. از آن زمان علیه این خانواده

هلند در بازی 5-1 دیروز مقابل وولوز 4 گل به ثمر رساند و پس از اینکه گواردیولا او را در 8 دقیقه باقی مانده از زمین بیرون آورد تا شانس زدن گل پنجم را از او بگیرد، هلند کمی ناراحت به نظر می رسید. کین بار دیگر هالند را هدف قرار داد و گفت: دیروز دیدم هالند با چهره ای غمگین از زمین بیرون آمد و مانند یک بچه لوس رفتار کرد اما وقتی بازی را بردند و او گل زد، این رفتارها فراموش می شود. کاپیتان سابق یونایتد رفتار هلند را با رفتار مو صلاح ستاره لیورپول مقایسه کرد که در جریان تساوی 2-2 آخر هفته گذشته مقابل وستهم با یورگن کلوپ درگیر شد. کین ادامه داد: فکر می‌کنم این موضوع برجسته شده است زیرا نتایج به نفع لیورپول نیست.

به گزارش میرر، گواردیولا پس از پایان بازی در مورد عصبانیت هلندی ها گفت که از تصمیمات داور «آنتونی تیلور» عصبانی است و از تعویض اصلا ناراحت نیست و به شما تضمین می دهم که بسیار خوشحال است.

بیشتر بخوانید: دشمنی افسانه سابق با خانواده هلند ادامه دارد. او مثل یک بازیکن لیگ 2 است!/ارلینگ اصلا فوتبال بازی نکرد

سرویس اخبار فوتبال خارجی