افشاگری جالب یک ستاره قدیمی; به من نگفتند از بارسلونا پیشنهاد دارم!

بارسلونا و منچستریونایتد برای دوره‌هایی قدرت‌های غالب در لیگ‌های داخلی خود بوده‌اند و عناوین لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده‌اند و بازیکنان را با چالش‌های جدید تعویض کرده‌اند. در لیست بازیکنان حاضر در هر دو باشگاه می توان نام های مطرحی چون جرارد پیکه و هنریک لارسون را مشاهده کرد.

سر الکس فرگوسن نقش مهمی در موفقیت شیاطین سرخ در دهه 1990 ایفا کرد، اما او قبل از کسب سه گانه در سال 1999، شروع به بررسی تغییرات در تیم کرد. سرمربی اسکاتلندی سعی کرد راه خود را با بازیکنانی که به نظر او تأثیر مخربی در تیم می‌دانست جدا کند. رختکن، با وینگر لی شارپ در میان کسانی که در سال 1996 باشگاه را ترک کردند. شارپ، که قبل از ترک سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، فاش کرد که از انتقال به بارسلونا اطلاعی نداشته است.

شارپ در مصاحبه ای گفت: “یک روز با جوردی کرایف در جکوزی صحبت می کردم و او از من پرسید که چرا هرگز یونایتد را به مقصد بارسا ترک نکردم… نمی دانستم منظور او چیست، هرگز بارسلونا را به عنوان یک گزینه ندیدم.” کازینو فوری، به گفته مارکا، من به آن فکر نکرده بودم! او به من گفت که من چندین سال در صدر لیست خرید پدرش یوهان کرایف برای بارسا بودم. به گفته یوردی، بارسلونا با یونایتد تماس گرفت اما آنها هرگز چیزی به من نگفتند.

پس از ترک یونایتد، شارپ در لیگ برتر باقی ماند و به لیدز یونایتد پیوست و پس از آن در ایتالیا و ایسلند پیش از بازنشستگی در سال 2004 حضور یافت.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی