افشاگری در آستانه نبرد بزرگ بایرن

هری کین تابستان امسال به بایرن مونیخ رفت، اما مجله Revolo مدعی شد که کارلو آنچلوتی می‌خواسته هری کین را پس از جدایی کریم بنزما و قبل از خرید جود بلینگهام از تاتنهام به خدمت بگیرد و این مرد انگلیسی هدف شماره 1 سرمربی ایتالیایی بود. اما فلورنتینو پرس باشگاه رئال مادرید با این انتقال مخالفت کرد. پرز به دنبال جذب کیلیان امباپه به جای این بازیکن انگلیسی بود و آماده بود تا به رئال مادرید اجازه دهد بدون شماره 9 واقعی بازی کند تا امباپه بتواند تابستان امسال بیاید.

کین در نهایت از اسپرز به بایرن مونیخ پیوست و با وجود عملکرد ضعیف تیمش در لیگ داخلی، اولین فصل استثنایی را پشت سر گذاشت. او در 42 بازی در تمامی رقابت ها 42 بار گلزنی کرد و به تیم توماس توخل کمک کرد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل مادرید برسد. مادریدی های آنچلوتی به آلمان می روند تا روز سه شنبه با تیم هری کین روبرو شوند و بازی برگشت چهارشنبه آینده در اسپانیا برگزار می شود. برنده این دیدار در فینال به مصاف پاری سن ژرمن امباپه یا بوروسیا دورتموند می رود.

به نظر می رسد پرز به آنچه می خواست رسیده و امباپه را در این تابستان در تیمش خواهد داشت. مهاجم فرانسوی به پاری سن ژرمن اطلاع داده که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد اما هنوز به طور رسمی انتقالش به مادرید اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: آمار ویژه هری کین در بایرن/ همه تیم ها از ستاره انگلیسی گاز گرفته اند

سرویس اخبار فوتبال خارجی