معرفی 24 جوان ایرانی برای دفاع از قهرمانی جهان


سرویس خبر شماره: 2017878
10 مه 1403 در 9:42 ق.ظ.
2

0نقطه نظر

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از 24 بازیکن برای حضور در دومین اردوی این تیم برای حضور در لیگ آسیای میانه دعوت کرد.

معرفی 24 جوان ایرانی برای دفاع از قهرمانی جهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ ملت های آسیای میانه (CAVA) از 21 تا 28 اردیبهشت ماه در پاکستان برگزار می شود و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور خواهد داشت.

این تیم به زودی دومین اردوی تدارکاتی خود را برای حضور در این رقابت ها برگزار می کند و غلامرضا مومنی مقدم 24 بازیکن را به این اردو فراخوانده است.
دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان ایران از 20 اردیبهشت ماه آغاز و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

مرتضی نریمانی، بنیامین علایی، ابوالفضل مهدیان، محمدرضا الجلیل، نیما عزیز محمدلو، امیرعلی دوالی، شایان محرابی، سیدمتین حسینی، طاها بهدنیا، آرین محمودنژاد، امید ساقلی، عمران گوجیلی، آرمین قالیخیاسی، آرمین قالیخیاچی، ماهان برزکار، عرشیا سعادتی، متین ساقلی، علی عشق نور، علی ممبینی، امیرحسین برقایی، محمد مانی علیخانی، پویا عرب و سید مرتضی طباطبایی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان ایران تا روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 20:30 فرصت دارند تا به سرپرستی مهدی احمدی آذر در خوابگاه شماره دو مجموعه ورزشی آزادی حضور پیدا کنند.

مهدی احمدی آذر سرمربی، غلامرضا مومن مقدم سرمربی، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربی)، مهدی حسن زاده بدنساز، حسین کرد فیروزجایی فیزیوتراپ، محمود محمودی ماساژور و ساعد جدیدی آنالیزور کادر فنی تیم جوانان ایران.

علیرضا نادی و بهمن جهاندیده به عنوان مربی کادر فنی تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی می کنند. باید بگویم؛ مسابقات والیبال قهرمانی زیر 20 سال مردان آسیا 2024 از 2 تا 9 مردادماه در شهر سورابایا اندونزی برگزار می شود و تیم ملی نوجوانان ایران در گروه دوم این رقابت ها با تیم های چین، چین تایپه و چین همگروه است. قطر.

مجله اخبار فوتبال داخلی