افشای گفتگوی محرمانه ژاوی: لواندوفسکی هیچ نگرانی ندارد!

به گزارش “ورش سه”، بارسلونا در مرحله پلی آف لیگ اروپا به مصاف منچستریونایتد رفت و در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 4 شکست خورد تا از این رقابت ها حذف شود.
در بازی برگشت، آنها ابتدا در اولدترافورد پیش افتادند اما در نهایت دو بار به تساوی 2-2 در نیوکمپ رضایت دادند تا نتوانند از سد شیاطین سرخ ها بگذرند.
لواندوفسکی که این فصل به بارسا پیوست، نمایش خوبی در این تیم به نمایش گذاشت و توانست در 31 بازی 25 گل به ثمر برساند اما به نظر می رسد ژاوی راه حل مناسبی برای ایجاد انگیزه در لیگ اروپا پیدا نکرده است.

1807201

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در گفتگو با په په رینا قبل از دیدار با منچستریونایتد مدعی شده بود که روبرت لواندوفسکی برای این رقابت ها انگیزه ندارد.

افشای گفتگوی محرمانه ژاوی: لواندوفسکی هیچ نگرانی ندارد!



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از پیروزی بارسا مقابل ویارئال، سرمربی با ارسال پیامی به رینا که 8 ماه اخیر را در این تیم سپری کرده، خواستار راهی برای ایجاد انگیزه برای درخشش در لیگ اروپا به لواندوفسکی شد.
خوان فونتس، روزنامه نگار نزدیک به بارسا مدعی است ژاوی در گفتگو با رینا به او نوشته است: چگونه می توانم به لواندوفسکی انگیزه کافی برای قهرمانی در لیگ اروپا بدهم؟
این پیام چهار روز قبل از دیدار خارج از خانه مقابل یونایتد ارسال شد که این مهاجم لهستانی موفق به گلزنی نشد اما در بازی برگشت توانست از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند که در نهایت بی فایده بود.