افشین پیروانی برای اولین بار فاش کرد; در 8 سالگی راننده با بنز مرا به مدرسه برد/ آقا غلام از من خواست قبل از رسیدن به پرسپولیس قول بدهم.



افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه طولانی حضور در این تیم به عنوان بازیکن را دارد و زمانی کاپیتان پرسپولیس بود، در یک مصاحبه ویدیویی درباره شرایط حضورش در تهران و پیوستنش به پرسپولیس اظهار نظر جالبی کرد. .

ستاره سابق پرسپولیس گفت: عموما می گویند فوتبالیست ها از خانواده محروم هستند اما من که در خانواده ای فوتبالیست بزرگ شده ام برای اولین بار می گویم وقتی 8 ساله بودم در شیراز پدرم مرا به مدرسه برد. در یک بنز

پیروانی درباره فوتبالیست شدن ادامه داد: برادر بزرگم آقا غلام به فوتبال رفت، من هم جذب فوتبال شدم، آقا غلام رفت دفاع وسط، من هم رفتم دفاع وسط. . استعدادیابی در هر شاخصی بسیار مهم است و از آنجایی که نخبه جویی در جامعه ورزشی ما چندان علمی نبود، من راه برادرم را به روش سنتی دنبال کردم.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره تحقق آرزوهایش افزود: آرزوی من این بود که بتوانم راه برادر بزرگم را ادامه دهم و باور کنید همه خانواده به من گفتند که در دهه فجر سرباز شوم و چون فرزند آخر بودم، خانواده مال من بود آنها نمی خواستند من به تهران بروم، اما آقای غلام به این فکر که می داند من از پرسپولیس آمده ام، کمک زیادی به من کرد و گفت: برو تهران اما قول بده. ; کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی شوید.

بیشتر بخوانید: اخبار ستایش دنیزلی از دو بازیگر ایرانی هدیدا تهرانی و رضا عطاران را می پذیرم/ اگر داور بودم به باران کوثری جایزه می دادم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال