اوله گونار سولسشر می گوید که بعد از شکست منچستریونایتد به استراحت نیاز دارد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


منچستریونایتد ممکن است این شانس را برای پایان دادن به خشکسالی جام‌های خود در زمان سرمربی سابق اوله گونار سولسشر از دست داده باشد، اما او چند شب خاص را به هواداران هدیه داده بود.

هیچ کس آن شب در پاریس یا آن پایان ویژه دربی منچستر را که اسکات مکتومینای ارائه کرد را فراموش نخواهد کرد.

امید در میان هواداران در حال شکل گیری بود و بسیاری رویای بازگشت به اوج فوتبال انگلیس را زیر نظر یکی از مشهورترین ستاره های خود داشتند. اما این رویاها در فصل 2021/22 نابود شدند.

سفر بازگشت این بازیکن نروژی به باشگاه به شکلی باشکوه در دوران موقت او آغاز شد که شامل آن پیروزی معروف مقابل پاری سن ژرمن بود.

سفر اوله

او به تیم کمک کرد تا دو فصل متوالی به اروپا راه پیدا کند زیرا شیاطین سرخ در لیگ سوم و دوم شدند و در بازی‌های بزرگ شاهد موفقیت‌هایی بودند که این تیم حتی در کل فصل 20/21 بدون شکست در خارج از خانه رفت. فصل

درست زمانی که امید در اوج خود بود، پس از آن باخت دلخراش در فینال لیگ اروپا، چرخ ها از سبد خرید بیرون آمدند و فصل آخر فراموش شد.

در طول سفر خود به هند، برنده سه گانه از چالش برانگیز بودن این شغل در دوران سلطنتش و اینکه چگونه قبل از انتخاب ماجراجویی بعدی خود نیاز به استراحت داشت، صحبت کرد.

او همچنان اصرار دارد که می‌خواهد در جایی به صندلی داغ بازگردد، اما قابل درک است که پیدا کردن باشگاه مناسب پس از چنین گام بزرگی آسان نیست.

من حداقل یک کار باشگاهی دارم. باید جالب باشد، یک جایی، یک ماجراجویی، جایی، من می توانم خودم باشم. بی احترامی نیست، اما بعد از سه سال مدیریت منچستریونایتد، مثل این است که کجا می روی؟

بله، البته، من می خواهم دوباره آن فشار را احساس کنم. می دانید، وقتی بازی ها را می بینید، آن را از دست می دهید.

خاطرات خوشی

علیرغم پایان ناامیدکننده، هواداران مورد علاقه هیچ پشیمانی ندارند و واضح بود که او با علاقه به دوران بازگشتش در باشگاه نگاه می کند.

این بهترین شغل در جهان است (مدیریت منچستریونایتد). شما همیشه می خواهید در مقابل بهترین بازیکنان فوتبال دنیا مدیریت کنید. لیگ برتر بهترین لیگ جهان است، سخت ترین.

من سه سال است که آنجا هستم. بله، کار سختی است. این یک کار خارق العاده است، اما شما چهره بزرگترین و بهترین باشگاه جهان هستید.

“شما باید همیشه آماده باشید تا مورد بررسی قرار بگیرید. بنابراین، از آن لذت بردم و بعد از کناره‌گیری به استراحتی نیاز داشتم.»

ارتباط های متعددی با باشگاه ها و همچنین تیم های ملی وجود داشته است، اما تاکنون، سولسشر ترجیح داده است از بازگشت خودداری کند.

https://thepeoplesperson.com/2024/02/09/ole-gunnar-solskjaer-says-he-needed-a-break-after-man-united-heartbreak-275836/ منبع: