اقدام توهین آمیز به ستاره فوتبال هزینه زیادی داشت/پشیمانی پس از جریمه سنگین; من اشتباه کردم! + عکس

تیم اینتر که هفته گذشته قهرمان سری آ ایتالیا شد، روز گذشته پس از پیروزی در تورین، قهرمانی را در خانه جشن گرفت اما جشن نراتزوری با اتفاقی جنجالی همراه شد.

دنزل دامفریس مدافع اینترمیلان بنری با تصویر شخصی که قلاده سگ در دست دارد با الهام از بازی ویدیویی GTA در دست داشت اما به جای صورت سگ از چهره تئو هرناندز مدافع میلان استفاده شده بود که بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت. . و این باعث جنجال شد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کرده و جریمه 4000 یورویی برای مدافع اینتر در نظر گرفته شده است.

حالا دامفریز با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از تئو هرناندز، ستاره میلان پشیمان و عذرخواهی کرده و نوشته است: دیروز برای من، برای همه بازیکنان و برای تمام دنیای باشگاه، شادترین روز بود. با تشکر فراوان از هوادارانی که در این جشن شرکت کردند. جشن گرفتن با شما احساس خوبی بود، برای تیم اهمیت زیادی داشت. در طول جشن، بنری را در دست گرفتم که تصویری نامناسب را نشان می داد. من بازیکنی هستم که عاشق بازی کردن فوتبال هستم، این بخش مهمی از هر مسابقه است. متوجه شدم که بالا بردن این بنر یک اشتباه از طرف من بوده و اصلا حس خوبی نداشت. بیایید روی شگفت انگیزترین فصل اینترمیلان تمرکز کنیم. “باز هم از حمایت شما در این فصل و جشن های دیروز سپاسگزارم، هرگز آنها را فراموش نخواهم کرد.”

بیشتر بخوانید: عکس جشن باشکوه هواداران اینتر در خیابان های میلان / بنر توهین آمیز ستاره افعی ها

اقدام توهین آمیز به ستاره فوتبال هزینه زیادی داشت/پشیمانی پس از جریمه سنگین;  من اشتباه کردم!  + عکس

سرویس اخبار فوتبال خارجی