روزنامه‌نگار می‌گوید چیزی که در بازی وستهم مقابل لیورپول دید او را غمگین کرد.

در میان ناامیدی از کاهش امتیازات بیشتر در تساوی 2-2 لیورپول مقابل وستهام در روز شنبه، یک لحظه تاسف بار بحث پس از بازی را تحت الشعاع قرار داده است.

در حالی که کمتر از 15 دقیقه باقی مانده بود، قرمزها برای یک پیروزی بسیار مورد نیاز در مسیر بودند و مو صلاح در آستانه ورود به میدان بود تا بتواند ربع ساعت پایانی را ببیند، اما پس از آن ضربات دوگانه با گل تساوی مایکل آنتونیو به پایان رسید. مشاجره مصری با یورگن کلوپ روی زمین بازی.

این یک قسمت متأسفانه بود که چهارمین بازی آلمانی را به عنوان مدیر LFC تحت الشعاع قرار داد، و نیل جونز امیدوار است که این اختلاف رابطه بین دو مردی را که تا این حد در موفقیت امروزی ما نقش مهمی داشتند، تیره نکند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

این روزنامه نگار به EOTK Insider گفت: من شخصاً فکر نمی‌کنم اگر کلوپ نرود این اتفاق می‌افتد. اگر بازی یا مسابقه قهرمانی همچنان در تعادل باشد یا لیورپول هنوز احساس کند می‌تواند قهرمان شود، مطمئناً این اتفاق نمی‌افتد – فکر می‌کنم اگر اینطور بود، احتمالاً صلاح روی نیمکت نخواهد بود!

من فقط از تماشای آن غمگین شدم و امیدوارم هر دو به نوعی تلاش کنند تا یک جبهه متحد برای بازی های باقی مانده ارائه دهند. واقعاً مایه شرمساری خواهد بود اگر هفته های پایانی سلطنت یورگن کلوپ – و احتمالاً حضور مو صلاح در لیورپول – با تنش بین این دو مشخص شود.

جونز افزود: امیدوارم صلاح هفته آینده شروع کند و امیدوارم چند گل به ثمر برساند. حتی اگر کمی اجباری باشد، امیدوارم کمی تلاش در هر دو بخش برای ارائه یک جبهه متحد و یادآوری روزهای خوب باشد.

بیشتر بخوانید: “این دیوانه است” – روزنامه نگار هلندی نمی توانست آنچه را که اسطوره لیورپول در مورد آرن اسلات می گوید باور کند

بیشتر بخوانید: “مراقب لیورپول باشید” – اسلات می تواند 26 سال قبل برای حمله نقل و انتقالات تابستانی در نظر داشته باشد.

ما مطمئن هستیم که این روزنامه نگار افکار اکثر هواداران لیورپول را تکرار کرده و گفته است که امیدوار است این اتفاق به طور کامل بر چند بازی پایانی سلطنت درخشان کلوپ در آنفیلد که صلاح نقش بزرگی در آن ایفا کرده است، تحت الشعاع قرار ندهد.

ما هنوز دقیقاً نمی دانیم که چه چیزی برای شروع اختلاف گفته شد – ما کورکورانه تفسیرهای یک خواننده لب خوان را به عنوان انجیل نمی دانیم – اما هر چیزی که ممکن است آن را شعله ور کرده باشد، ما از دیدن آن متنفریم که باعث ایجاد فشار طولانی مدت در رابطه بین دو مرد که از سال 2017 در استراتوسفر بسیار مشترک بوده اند.

در سه بازی باقیمانده LFC تحت آلمان چیز زیادی در خط نیست – آرزوهای قهرمانی در لیگ برتر به طور واقعی ناپدید شده است، در حالی که صعود به لیگ قهرمانان فقط از نظر ریاضی تضمین شده است – اما او نمی خواهد چنین دوره فوق العاده ای پایان یابد. در یک یادداشت غم انگیز

حتی اگر لیورپول تاتنهام، استون ویلا و وولوز را شکست دهد اما در رتبه سوم جدول قرار گیرد، حداقل تضمین می‌کند که کلوپ به طور مثبت قرارداد امضا می‌کند و در حالت ایده‌آل، صلاح در آخرین بازی‌های سرمربی‌اش در مرسی‌ساید، افت اخیرش را در فرم خواهد داشت.

از هم اکنون تا دیدار یکشنبه آینده اسپرز از آنفیلد زمان زیادی برای این دو وجود دارد تا هوا را پاک کنند و دوستی دوجانبه را بازگردانند، بنابراین امیدواریم که آنها این کار را انجام دهند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، کلوپ با چالشی شبیه فرگوسن روبرو می شود، آنچه ممکن است در برابر آموریم پیش بیاید و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/29/neil-jones-sad-klopp-salah-west-ham-liverpool/ منبع: