الخلیفی: چک 400 میلیون یورویی پرز را رد کردم

آل خلیفه در مصاحبه ای با بی بی سی فاش کرد که در مادرید با فلورنتینو پرز گفتگوی پرتنشی داشته است.سوپرلیگ فقط روی سه باشگاه متمرکز است و تشکیل یک باشگاه عملا غیرممکن است. در اوکراین جنگ است و ده ها نفر هر روز کشته می شوند و ما می خواهیم در مورد سوپر لیگ بحث کنیم؟ من می توانستم چک را بپذیرم. 400 میلیون یورو و برای سوپرلیگ به پرز ملحق شدم، اما نپذیرفتم.» بعداً گفتند که اصلاً پی اس جی را دعوت نکرده‌اند.

ناصر الخلیفه در مصاحبه ای با بی بی سی فاش کرد که با پیشنهاد فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال برای پیوستن به لیگ برتر مخالف است.

یک سال پیش، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پروژه سوپر لیگ اروپا را راه اندازی کرد. بارسا، اتلتیکو، یوونتوس، میلان، اینتر و شش باشگاه بزرگ انگلیسی به او پیوستند، اما با شدت گرفتن اعتراضات رسانه‌ها و هواداران فوتبال در بریتانیا، شش باشگاه انگلیسی به سرعت کنار رفتند و تنها رئال، بارسا باقی ماندند و یوونتوس در آن باقی ماند. پروژه یوفا می خواست این سه باشگاه را جریمه کند اما به جایی نرسید.

آل خلیفه ادامه داد: قبل از بازی برگشت مقابل رئال مادرید، پرز را ملاقات کردم و او به من گفت که دوست دارد فرصتی برای صحبت بیشتر در مورد سوپرلیگ فراهم شود، اما واکنش من به او شدید بود و گفتم که من هم برای او آرزوی خوش آمد گویی کردم، اما وقتی او اشاره کرد. پشت من، بده، دیگر علاقه ای نیست. “اگر من فقط به منافع خودم و باشگاهم فکر می کردم، چک را می پذیرفتم، اما سوپرلیگ یک پروژه ضد اکوسیستم برای فوتبال، هواداران و باشگاه های کوچک و متوسط ​​است و به خصوص اشتباه بود. در همه گیری کرونا به آن اشاره کنید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پاری سن ژرمن با مدیریت ناصر الخلیفی از ابتدا حریف سرسختی در سوپرلیگ بود و چندین بار در برابر این سه باشگاه موضع گیری کرد. روابط خوب رئال مادرید و پاری سن ژرمن نیز به دلیل این موضوع و تلاش رئال مادرید برای جذب امباپه تیره شده است، اما تقابل اخیر رئال مادرید و پی اس جی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرصت دیدار دو تیم را فراهم کرده است. . .


سرویس خبر شماره: 1817455 |
11 فروردين 1401 ساعت 17:37 |
779 |

0نظرات

سوپرلیگ ضد فوتبال است