نشت؛ بارسلونا در حال مذاکره مخفیانه با مدافع چلسی (تصویر)

در حالی که بایرن مونیخ نیز علاقه مند به جذب رودیگر است، اسکای اسپورت ساعاتی پیش گزارش داد که این دو مدیر بارسا با ایجنت رودیگر در هتل بارسلونا ادیشن ملاقات کردند. دیداری که شب گذشته پس از پایان ال کلاسیکو فوتبال بانوان برگزار شد. در این دیدار متئو ژرمن و جوردی کرایف از بارسلونا حضور داشتند.

قرارداد آنتونیو رودیگر با چلسی در پایان این فصل به پایان می رسد و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن به نتیجه نرسیده است.
در هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر علاقه باشگاه های زیادی از رئال مادرید و بایرن مونیخ گرفته تا یوونتوس به این بازیکن منتشر شده است.

اسکای اسپورت امروز با انتشار ویدئویی اعلام کرد که دو سرمربی بارسلونا با آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی ملاقات کرده اند.


سرویس خبر شماره: 1817454 |
11 جولای 1401 17:10 |
38,130 امتیاز خبر|

3نظرات

شکایت از Sky Sports

به تازگی روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده است که مدافع آلمانی با سران یوونتوس به توافق رسیده و قصد دارد در پایان این فصل قراردادی 4 ساله با این باشگاه امضا کند.

موندودپورتیو، روزنامه نزدیک به بارسلونا، این برخورد را تایید کرد و گزارش داد که مذاکرات برای جذب رودیگر به این دلیل بوده است که رونالد آرایخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسا هنوز با تمدید قراردادش موافقت نکرده است. بارسا به رودیگر پیشنهاد داده و منتظر پاسخ او خواهد بود، اما اگر آراوخو تمدید شود، به احتمال زیاد از این مدافع آلمانی کناره گیری خواهد کرد.

رودیگر که پیش از این توسط فرانک لمپارد در لیست مازاد چلسی قرار داشت، با حضور توماس توخل روی نیمکت دوباره احیا شد و یکی از بازیکنان کلیدی زیر نظر سرمربی در ماه های اخیر بوده و نقشی کلیدی در عنوان آبی های لندن ایفا کرده است. فصل گذشته نیز در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد.

بارسا جرارد پیکه، اریک گارسیا، رونالد آرائوخو و کلمنت لنگلی را در خط دفاع دارد و با آندرس کریستینسن مدافع چلسی برای فصل آینده به توافق نهایی رسیده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی