النصر و رونالدو پس از غلبه بر سرنوشت 34 ساله


سرویس خبر شماره: 2017917
11 مه 1403 ساعت 2:30 ق.ظ.
983

0نقطه نظر

تیم فوتبال النصر که 34 سال است موفق به قهرمانی در جام پادشاهی عربستان نشده، در این فصل به دنبال شکستن این طلسم خواهد بود.

النصر و رونالدو پس از غلبه بر سرنوشت 34 ساله

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، النصر که قهرمانی سوپرجام عربستان را از دست داد و با 9 امتیاز اختلاف نسبت به الهلال در رده دوم لیگ روشن قرار گرفت، حالا امیدوار است با الخلیج عربستان دیدار کند. نیمه نهایی جام حذفی برگزار می شود، پیروز می شوند و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی با راهیابی به فینال حفظ می کنند.

النصر دو هفته پیش در لیگ حرفه ای عربستان به مصاف الخلیج رفت و با گل آیمریک لاپورت حریف خود را شکست داد. جایی که لوئیز کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر به دنبال یک پیروزی دیگر برای تیمش برای صعود به فینال جام پادشاهی است.

در جریان دیدار دو تیم لیگ برتری، عبدالرحمن قریب در دقیقه 36 به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد تا با یک تعویض اجباری شرایط نصر تغییر کند. در این دیدار کریستیانو رونالدو نیز عملکرد خوبی نداشت و فرصت های زیادی را از دست داد تا در نهایت امتیاز 6.1 Sofa Score را به دست آورد. رونالدو 3 موقعیت واضح گلزنی را از دست داد، تنها 15 پاس صحیح در طول بازی داشت و 5 بار در آفساید قرار گرفت.

با این حال آیمریک لاپورته در آخرین دیدارهای النصر سطح خوب خود را حفظ کرد و در دیدار مقابل الخلیج چهارمین گل لیگ خود را به ثمر رساند. او پیش از این در دیدار رفت مقابل الخلیج و تاوان و زمک گلزنی کرده بود.

النصر احتمالا جام پادشاهی را به ویژه در دیدار با الخلیج با همان تاکتیک بازی های قبلی انجام خواهد داد تا با پیروزی در این دیدار به مصاف برنده دیدار الاتحاد و الخلیج برود. هلال که میزبان دیگر بازی نیمه نهایی خواهد بود.

تیم النصر از سال 90 که با گل های مجید عبدالله با دو گل التعاون را شکست داد و قهرمان جام پادشاهی عربستان شد، این عنوان را کسب نکرد و 34 سال ناکام ماند. تیم های فوتبال الاهلی با 13 قهرمانی لیگ، الهلال با 10 عنوان قهرمانی و الاتحاد با 9 قهرمانی رکوردار این رقابت ها هستند و النصر تاکنون 6 بار این جام را کسب کرده است.

النصر در مرحله پایانی جام پادشاهی که ارزشمندترین عنوان فوتبال عربستان محسوب می شود، با شکست یک بر صفر مقابل الوحده در ورزشگاه اول، از دور نیمه نهایی جام حذفی حذف شد. و اکنون به تلاش خود برای شکستن این طلسم در برابر الخلیج ادامه خواهند داد.

مجله اخبار فوتبال خارجی