مورایس به تیم ترسناک پیوست


سرویس خبر شماره: 2017973
11 مه 1403 در 02:40 ق.ظ.
593

0نقطه نظر

یکی از چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی توسط ملوان و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

مورایس به تیم ترسناک پیوست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این دو تیم در حالی باید به مصاف هم بروند که موریس از زمان حضورش در فوتبال ایران 4 بار شاگردانش را مقابل ملوان به میدان فرستاد و تنها در آخرین دیدار به سختی شاهد طلای پیروزی از سوی اصفهانی ها بود. -تیم لباس یکی از ما جدی ترین مدعیان قهرمانی در فصل گذشته و جاری بوده ایم.

اولین دیدار مورائیس و سپاهان در ورزشگاه سیروس قطکاران برگزار شد که با تساوی بدون گل به پایان رسید. در بازی برگشت لیگ بیست و دوم که مورایس هیچ گاه آن را فراموش نمی کند، سپاهان در دقیقه 87 به گل رسید که سرنوشت بازی را رقم زد. تساوی سپاهان مقابل جهان اشتباهی بود که پرسپولیس به دنبال آن بود و در پایان فصل این تساوی را دلیل دومی سپاهان عنوان کردند که با امتیاز قابل توجه 65 به دست آمد.

سومین دیدار سپاهان و ملوان در این فصل نیز برای موریس کابوس بود و تیمش اولین شکست فصل را با نتیجه 3 بر 2 در ورزشگاه نقش جهان متحمل شد. سرانجام بازی برگشت این دو تیم چند روز پیش برگزار شد و سپاهان بار دیگر در آستانه شکست قرار گرفت اما تعویض های موریس در نیمه دوم ورق را برگرداند و دبل شهریار مقابل تیم سابقش اولین پیروزی موریس مقابل ملوان بود. در طول حضورش او در ایران به دنیا آمد.

حالا پنجمین دیدار دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود. جایی که ملوان می دانست چگونه در برابر سربازان و هوادارانش بسیار خوب رفتار کند. این دیدار یکی از مهیج ترین دیدارهای مرحله بعدی جام حذفی خواهد بود. گفتنی است به دلیل اینکه سپاهان در آخرین دیدار جام حذفی میهمان بود و ملوان موفق شد سایپا را در خانه شکست دهد، پنجمین دیدار سپاهان و ملوان در نقش جهان برگزار می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی