الکسار خوشحال ترین بازیکن مرحله گروهی! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1995138
27 ژانویه 1402 در 7:56 ق.ظ.
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

احمد الکسار یکی از خوشحال ترین بازیکنان عربستان پس از سوت پایان بازی بود.

الکسار خوشحال ترین بازیکن مرحله گروهی!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین بازی ملی احمد الکسار، دروازه بان تیم ملی عربستان به یکی از سخت ترین دیدارهای دوران ورزشی او تبدیل شد. این دروازه بان 32 ساله که زیر سایه سایر دروازه بانان تیم ملی عربستان بود، در لیگ عربستان بازی های زیادی انجام داد اما فرصت حضور در تیم ملی را پیدا نکرد.

مشکلات ایجاد شده در درون تیم ملی عربستان قبل از شروع مسابقات باعث شد روبرتو مانچینی دروازه بان اصلی این کشور را از اردو اخراج کند و این تیم با چالش ها و مشکلات جدی مواجه شود.

نواف العقایدی دروازه بان اصلی تیم النصر و محبوبیت زیادی در بین فوتبالدوستان این کشور از اردو اخراج شد و احمد الکسار جایگزین او در پست دروازه بان عربستان شد و همین موضوع فشار زیادی روی این بازیکن ایجاد کرده است که باید جایگزین دروازه بانی شود که در باشگاه حضور دارد و در مسابقات کشوری عملکرد خوبی داشته است.

1979608

با تمام اتفاقاتی که افتاد، او در دروازه بود و دروازه عربستان خیلی سریع از روی نقطه پنالتی باز شد تا اولین گل خود را در اولین بازی ملی به ثمر برساند و این تیم در حاشیه غرق شد، عربستان با شکست نیمه تمام را پشت سر گذاشت. .

دو گلی که عربستان در نیمه دوم به ثمر رساند این دروازه بان را به یکی از خوشحال ترین بازیکنان جام تبدیل کرد و تا حد زیادی فشار از روی او و دیگر ملی پوشان این کشور برداشته شد و جشن جالبی را رقم زد. . با علی البلیحی در پایان بازی.

احمد الکسار در این دیدار اشتباه قابل توجهی نداشت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما مانند بمب ساعتی است که در اولین اشتباه می تواند به دوران حرفه ای خود پایان دهد، روبرتو مانچینی و حتی به تیم ملی عربستان در جام ملت ها!

مجله اخبار فوتبال خارجی