امباپه: من دیگر به این سوال پاسخ نمی دهم

کیلیان امباپه برای جلوگیری از ایجاد حواشی بیشتر خبری از آینده خود ندارد.

سه گل در دقایق 6، 71 (پنالتی) و 83 توسط نیمار به ثمر رسید و سه گل دیگر در دقایق 19، 74 و 80 توسط کیلیان امباپه مهاجم پی اس جی به ثمر رسید. لیونل مسی نیز در این بازی سه پاس گل داد.

با این نتیجه پاریسی ها با کسب 71 امتیاز و کسب بیست و دومین قهرمانی در این فصل، گامی دیگر برای ثبت نام خود در لیگ برمی دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین دیدار از شب دوم هفته سی ام لیگ قهرمانان فرانسه، شب گذشته از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن، رهبر رده بندی رقابت ها میزبان بود. تیم کلرمون-فوت در جایگاه هفدهم با نتیجه 1-6.


سرویس خبر شماره: 1818927 |
21 تیر 1401 ساعت 15:03 |
1,785 امتیاز خبر|

0نظرات

پایان فصل مشخص است

در پایان بازی کیلیان امباپه طبق معمول یکی از بازیکنانی بود که به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. ستاره اول پاری سن ژرمن که اکنون 20 گل در لیگ فرانسه به ثمر رسانده است، در گفت و گو با کانال پلاس با زیر سوال بردن دائمی آینده اش مواجه شد.

قرارداد او در پایان فصل به پایان می رسد و شایعات زیادی در مورد انتقال او به رئال وجود دارد، او هفته گذشته گفت که اکنون پارامترهای جدیدی نمایان شده است و حتی می تواند قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند. امباپه اما این بار پاسخ داد:“من چندین بار به این سوال پاسخ داده‌ام. می‌خواهم بگویم که تا پایان فصل در مورد آینده‌ام صحبت نمی‌کنم. در پایان فصل، تصمیم من به شما اطلاع داده می‌شود. تمرکز من روی باقی مانده‌ها خواهد بود. مسابقات.”



مجله اخبار فوتبال خارجی