امباپه پس از حذف: از هواداران عذرخواهی می کنم


سرویس خبر شماره: 2019942
19 مه 1403 در 02:04
3.2 هزار |

7نقطه نظر

کیلیان امباپه بابت حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا از هوادارانش عذرخواهی کرد.

امباپه پس از حذف: از هواداران عذرخواهی می کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلیان امباپه آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را عصر امروز با پیراهن پاری سن ژرمن انجام داد. آنها در دیداری که موقعیت های متعددی را از دست دادند، با یک گل مغلوب بوروسیا دورتموند شدند و از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بازماندند.

با حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا و احتمال ناپدید شدن تقابل آنها با رئال مادرید، کیلیان امباپه می تواند انتقال خود را به باشگاه مادریدی رسمی کند.

2019586

امشب اما صحبتی از برنامه های آینده نشد و او صحبت هایش را با ناامیدی از نتیجه نهایی آغاز کرد. او گفت: «آنها در برخی مناطق بهتر بودند. من از این نتیجه بسیار ناامید هستم و از هواداران عذرخواهی می کنم. سعی کردیم تمام تلاشمان را بکنیم اما فینال ممکن نشد. ما در این فصل با عملکرد خود در مسابقات نشان دادیم که می‌توانیم از سال‌های قبل جلوتر باشیم.

او سپس در مورد عملکرد کلی پاری سن ژرمن در این فصل گفت: فکر می کنم اگر به کل تیم نگاه کنیم و پروژه جدید را با جزئیات بررسی کنیم، برخی از بازیکنان جوان تیم برای اولین بار در یک باشگاه بزرگ به رقابت پرداختند. این سطح وجود داشت و با توجه به این موارد به نظرم عملکرد تیم بد نبود.

مجله اخبار فوتبال خارجی