رویس: هیچکس به گل های پاری سن ژرمن اهمیت نمی دهد!


سرویس خبر شماره: 2019931
19 مه 1403 در 01:16
3.2 هزار |

5نقطه نظر

مارکو رویس می گوید هیچکس به موقعیت های پاری سن ژرمن و پنالتی های آنها اهمیت نمی دهد.

رویس: هیچکس به گل های پاری سن ژرمن اهمیت نمی دهد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دورتموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با گل متس هوملز با نتیجه یک بر صفر پاری سن ژرمن را شکست داد و با نتیجه 2 بر صفر به فینال این رقابت ها راه یافت. در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت.

مارکو رویس که به همراه متس هوملز تنها بازیکنان بازمانده از فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2012-2013 هستند، اکنون دوباره برای فینال ومبلی کنار هم خواهند بود.

زردپوشان در این دیدار با نتیجه 2-1 مغلوب بایرن مونیخ شدند اما حالا امیدوارند در آخرین فصل حضور رویس در این باشگاه به افتخاری بزرگ و ماندگار دست یابند.

2019572

رویس که بعد از بازی به دیدار هواداران رفته و با آنها جشن گرفته بود، با عصبانیت به خبرنگار گفت: “ما به ومبلی می رویم، دیوانه است. این دیوانه است. ما برگشتیم، بیش از 10 سال بعد. ما باید این جام را ببریم. این لحظه ماست. “اکنون نوبت ماست و باید قهرمان شویم.”

او سپس در مورد شانس های زیاد پاری سن ژرمن و اینکه چه تعداد از آنها توسط تیر افقی دورتموند رد شد، صحبت کرد: “چه کسی اهمیت می دهد؟ مهم نیست. فردا هیچ کس در مورد اینکه کدام تیم بیشترین حملات و شوت ها را داشته است صحبت نخواهد کرد.” “بوروسیا دورتموند در فینال است و این تنها چیز مهم امشب و روزهای دیگر است.”

مجله اخبار فوتبال خارجی