امباپه گفت مسی برای قهرمان شدن چیزی را تغییر نداد


سرویس خبر شماره: 2010159
2 آوریل 1403 در 9:10 ب.ظ.
10.2K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

به من تبریک نگو!

خاویر پاستوره در مورد گفتگوی جالب خود با کیلیان امباپه درباره فینال جام جهانی و شوخی خنده دارش با مسی صحبت کرد.

امباپه گفت مسی برای قهرمان شدن چیزی را تغییر نداد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خاویر پاستوره، هافبک سابق پاری سن ژرمن در گفت و گو با روزنامه آرژانتینی لانچیا، چند ماه پس از فینال جام حذفی جهان 2022، از صحبتی که با کیلیان امباپه داشت، صحبت کرد.

پاستوره که هنوز بازنشسته نشده است، بعید است که هرگز به میادین بازگردد. این بازیکن آرژانتینی از زمان ترک قطر در ژوئن 2023 بدون باشگاه بوده است و اکنون زندگی روزمره آرام تری را در اسپانیا نزدیک آلارکون دارد.

2003540

او پس از پیروزی تیم ملی کشورش مقابل فرانسه در فینال جام جهانی قطر، به وضوح خوشحال بود. هافبک سابق پاری سن ژرمن این فرصت را داشت که با کیلیان امباپه صحبت کند و فینال را به یاد آورد: “چند ماه پس از فینال او را در قطر دیدم، زمانی که پاری سن ژرمن برای تمرین و انجام یک مسابقه به قطر آمد. با او، مسی و نیمار در رختکن بودم. دیدم که او به خاطر یک جهان خوب تبریک گفت. جام، اما کیلیان شوخی کرد، به من تبریک نگویید، این پسر خارجی (اشاره به مسی) بود که ما را در جام جهانی شکست داد.”

1782904

پاستور ادامه می دهد: من با کیلیان زیاد صحبت کردم. او بازیکن بسیار متمرکزی است. کیلیان یک فینال بزرگ را از دست داد و روز بعد به فکر یک جام دیگر برای بردن بود. او حالت ذهنی باورنکردنی دارد. من او را به خوبی می شناسم و باید بگویم که او یک برنده است زیرا 100 درصد می جنگد. من از جدیت او در این سن تعجب می کنم. من این جدیت را فقط در کریستیانو رونالدو و مسی دیده ام. یافتن تمرکز و جدیت کیلیان در بین نسل جوان بسیار دشوار است. من این را در جوانان دیگر نمی بینم، شاید در هلند. اما یافتن این ویژگی ها سخت است. »

مجله اخبار فوتبال خارجی