امسال حتی به بازگشت به بارسلونا فکر نمی کردم

تغییرات از 16:زمانی که بارسا را ​​ترک کردم، تنها 16 سال داشتم، اما اکنون 27 ساله هستم و تغییرات زیادی کرده ام. من افتخار می کنم و از همه کسانی که در این انتقال شرکت کردند تشکر می کنم. در من تغییری نکرده است، این اشتیاق است که برای بارسلونا بازی کن.”


سرویس خبر شماره: 1841746
11 سپتامبر 1401 @ 19:25
35.9 هزار |

11نقطه نظر

من تمام جام ها را می خواهم

هکتور بیرین فکر می کرد امسال در آرسنال می ماند و بازگشت به بارسلونا برای او اتفاقی کاملا غیرمنتظره بود.

امسال حتی به بازگشت به بارسلونا فکر نمی کردم

کار با ژاوی: من هنوز با ژاوی صحبت نکرده ام. من به بارسا آمدم تا تمام جام ها را ببرم. من انگیزه زیادی برای تمرین و آشنایی با هم تیمی های جدیدم دارم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

بیرین پس از فسخ قرارداد با آرسنال، قراردادی یک ساله با بارسلونا امضا کرد. او درباره بازگشتش به بارسا گفت:“من در سال های گذشته این شانس را داشتم که به بارسا برگردم، اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد. اما امسال که هرگز فکر نمی کردم به بارسا برگردم، این اتفاق افتاد. فکر می کردم در آرسنال می مانم و تابستان آینده بازیکن آزاد شو. حالا من بسیار هیجان زده هستم و دوست دارم هر چه زودتر برای بارسا به میدان بروم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته بارسلونا تایید کرد که هکتور بیرین، مدافع راست اسپانیایی را به خدمت گرفته است. بیرین در سال 2011 در سن 16 سالگی از بارسلونا به آرسنال پیوست و اکنون پس از 11 سال به نیوکمپ بازگشته است.
این مدافع راست اسپانیایی در دوران حضورش در آرسنال سه بار قهرمان جام حذفی شد. او فصل گذشته به صورت قرضی برای بتیس بازی کرد و با این تیم قهرمان کوپا دل ری شد.