امپولی 1-3 میلان; آتش بازی اضافه کاری

اما این پایان کار نبود و میلان آماده نبود به این راحتی سه امتیاز را از دست بدهد. دو دقیقه بعد در دقیقه 4 + 90 با استفاده از پشت خط امپولی در محوطه جریمه بدون اینکه کسی مزاحمش شود، کرونیچ با ضربه سر توپ را برای فوده بالو، مدافع اصلی میلان ارسال کرد تا او بازی حریف را با شکوه باز کند. گل و میلان دوباره صعود کرد.

میلان در هشتمین بازی خود در فصل جاری سری آ، در یک بازی خانگی به مصاف امپولی رفت و 3-1 پیروز شد.

امپولی 1-3 میلان;  آتش بازی اضافه کاری

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان قهرمان سری آ پس از باخت 2-1 مقابل ناپولی در دیدار قبلی خود در هفته هشتم این فصل به امپولی سفر کرد تا بتواند جایگاه خود را در لیگ حفظ کند. شکست هفته گذشته را فراموش کنید

میلان بازی را طوری شروع کرد که انگار در دقایق ابتدایی کار را تمام می کند. در دقیقه 7 و در پی خطای خط دفاعی امپولی، رافائل لیائو از کنار محوطه جریمه توپ را گرفت و به ژیرو پاس داد اما ضربه پشت پای او فقط یک کرنر بود.

دو دقیقه بعد، همکاری ژیرو و لیائو، ستاره پرتغالی میلان را دوباره در موقعیت گلزنی قرار داد، اما مدافع امپولی ضربه او را مهار کرد تا بازی به تساوی برسد. در دقیقه 12، برخورد شدید بنناسر و کی یر در داخل محوطه جریمه میلان انجام شد و تیم پزشکی برای رسیدگی به وضعیت کی یر به زمین آمد.

در وقت های تلف شده نیمه اول، لیائو توپ را به سمت دروازه امپولی زد که با دخالت دروازه بان آن تیم به تیرک دروازه برخورد کرد. اما کمک داور پرچم خود را برای آفساید بالا برد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ربیچ اما جایگزین طلایی پیولی شد. لیائو با حرکتی تماشایی صاحب توپ شد و وارد محوطه جریمه امپولی شد. این ستاره پرتغالی ربیچ را با چشمان باز پیدا کرد و با یک پاس دقیق توپ را پس گرفت تا کاری که ژیرو در 70 دقیقه نتوانست انجام دهد را برای او انجام دهد.

در دقیقه 64 شوت دیدنی تونالی قصد داشت دروازه امپولی را باز کند که ویکاریو دروازه بان این تیم با واکنشی استثنایی توپ را مهار کرد. ویکاریو تا آن لحظه یکی از کاندیداهای اصلی انتخاب به عنوان بهترین بازیکن این بازی بود.

اما در دقیقه 57 اولیویه ژیرو یک ضربه ایستگاهی تماشایی به تیر دروازه امپولی زد تا طلسم گلزنی ادامه پیدا کند.


سرویس خبر شماره: 1846056
10 اکتبر 1401 در 00:26
2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

به نظر می رسید شاگردان پیولی در زمان از دست رفته موتور خود را روشن کرده اند. میلان به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 97 رافائل لیائو بازی خوب خود را تکمیل کرد و آنته رابیچ را وارد دروازه امپولی کرد. این دیدار در نهایت برای میلان به پایان رسید و در وقت های تلف شده با نتیجه 3-1 پیروز شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سملاکرز در 20-30 دقیقه بازی دو موقعیت گلزنی داشت که از دست رفت. او در دقیقه 30 نشان داد که باید تعویض شود تا پیولی، دومین مصدوم میلان در این دیدار را با مشکل جدی مواجه کند. دقایقی بعد بازی به دلیل مصدومیت کالابریا متوقف شد تا این چند دقیقه برای پیولی فاجعه بار باشد. سلمکرز قرار بود با راده کرونیچ جایگزین شود و کالابریا جای خود را به پیر کالولو داد.

میلان در دقایق باقی مانده حملات خود را به سمت دروازه امپولی ادامه داد و در دقیقه 88 براهیم دیاز تعویضی می توانست از روی ضربه ایستگاهی گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او دقیق نبود.

نیمه دوم با حملات امپولی آغاز شد. دو شوت خطرناک بازیکنان این تیم در دقایق 48 و 51 دقیق نبود و با اختلاف کمی از بالای دروازه میلان گذشت تا روسونری دروازه خود را باز نبینند.

کی یر که در اوایل بازی چند درگیری جدی داشت، این بار نتوانست به بازی ادامه دهد و با واگذاری بازوبند کاپیتانی زمین را ترک کرد تا سرجینیو به جای او وارد زمین شود. اندکی پس از این تعویض، پیولی اولیویه ژیرو را به جای آنته ربیچ آزاد کرد.

در حالی که میلان بازی را تمام شده و آماده جشن گرفتن سه امتیاز می دانست، امپولی یک ضربه ایستگاهی به دست آورد که ساعت به دقیقه 92 نزدیک شد. بنناسر قبل از اینکه ندیم بجارامی، هافبک آلبانیایی امپولی با یک ضربه دیدنی دروازه میلان را باز کند، روی بازیکن امپولی خطا کرد.