امیدهای استون ویلا قبل از بازی با لیورپول از بین رفت – 8 بازیکن در حال حاضر مصدوم شدند – لیورپول اف سی

استون ویلا چند روز پیش از دیدار دوشنبه شب لیورپول در حالی که در مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا را ترک کرد، ضربه تلخی خورد.

این یک هفته مهم برای ویا بود، که روز پنجشنبه برای بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا کنفرانس به المپیاکوس سفر کرد.

متأسفانه، تنها تیم انگلیسی باقی مانده در رقابت های اروپایی به طرز وحشیانه ای حذف شد و در یونان با نتیجه 2-0 شکست خورد و در مجموع 6-2 شکست خورد.

آنها این کار را بدون 8 بازیکن به دلیل مصدومیت انجام دادند و تایرون مینگز، بوباکار کامارا، یوری تیلمانز، امی بوئندیا، نیکولو زانیولو، ژاکوب رمزی، الکس مورنو و مورگان راجرز همگی به میدان رفتند.

اونای امری پس از باخت مقابل المپیاکوس، اطلاعاتی را در مورد سه بازیکن از این سه بازیکن ارائه کرد که احتمالاً مورنو و تیلمانز در دیدار مقابل لیورپول به میدان خواهند رفت.

این مربی به خبرنگاران از جمله گفت: “هر روز بسیار مهم خواهد بود زیرا برخی از بازیکنان آسیب های کوچکی دارند.” پست بیرمنگام.

برخی از آنها درد کمی دارند و تاریخ بازگشت آنها وجود ندارد، مانند زانیولو.

او نزدیک است اما با دردش راحت نیست. امیدوارم در روزهای آینده پیشرفت کند.

تیلمانز نزدیک است، الکس مورنو به چند روز زمان نیاز دارد و ممکن است (در مقابل لیورپول) در دسترس باشد.

منچستر، انگلستان - پنجشنبه، 10 نوامبر 2022: اونای امری، مدیر استون ویلا در جریان بازی دور سوم جام لیگ فوتبال بین باشگاه منچستریونایتد و استون ویلا FC در اولدترافورد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

این وضعیت امری را مجبور کرد تا ترکیب خود را در مقابل المپیاکوس تغییر دهد و خط دفاعی معمولی خود را به صورت چهار نفره کنار بگذارد و به عنوان یک مدافع میانی ازری کونسا، پائو تورس و دیگو کارلوس همگی به میدان برود.

فینلی مونرو 19 ساله، کین کسلر هایدن 21 ساله، تیم ایروگبونام 20 ساله، عمری کلیمن 18 ساله و جان دوران 20 ساله همگی از روی نیمکت بیرون آمدند.

کلمنت لنگلت، دیگر مدافع میانی، تنها بازیکن باتجربه ذخیره بود، اگرچه دوران مهاجم 6 گله در طول فصل به عنوان بازیکن ثابت حضور داشت.

اگر شرایط برای بازیکنانی مانند تیلمانز و مورنو بهبود نیافت، آنگاه می‌توانیم یک تیم بی‌تفاوت در ویلا پارک میزبان لیورپول باشیم.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 2 سپتامبر 2023: محمد صلاح بازیکن لیورپول گل سوم را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و استون ویلا در آنفیلد به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

در هر صورت، فضای کمی برای تغییرات وجود خواهد داشت، با ویلا حداقل یک روز اضافی برای آماده شدن در یک چرخش نسبتا راحت بین پنجشنبه و دوشنبه فراهم می کند.

یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود در روز جمعه درباره آمادگی تیمش سوالی نپرسید، در حالی که مشخص نیست آیا مشکلات جدیدی وجود دارد یا دیوگو جوتا دوباره آماده شده است.

پیش بینی تیم آستون ویلا: مارتینز نقدی، کونسا، تورس، دیگن؛ لوئیز، تیلمانز; دیابی، مک گین، بیلی؛ واتکینز

https://www.thisisanfield.com/2024/05/aston-villa-hopes-crushed-before-liverpool-clash-8-players-currently-injured/ منبع: