آخرین تمرین سپاهان قبل از بازی ویژه (عکس)


سرویس خبر شماره: 2020359
21 مه 1403 در 4:27 ب.ظ.
997

2نقطه نظر

تیم فوتبال سپاهان پیش از سفر به رفسنجان آخرین تمرین خود را در مجموعه باغ فردوس برگزار کرد.

آخرین تمرین سپاهان قبل از بازی ویژه (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برگزاری دیداری ویژه همراه خواهد بود. جایی که سپاهان با سرمربیگری محرم نویدکیا ایستور اصفهانی ها در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف مس رفسنجان می رود و این دیدار بدون شک اتفاقات خاصی را برای هواداران سپاهان در دل خود دارد.

اما سپاهان در شرایط خوبی به این دیدار نزدیک می شود. آنها اگرچه با شکست در دومین دیدار سال در آبادان شانس قهرمانی در لیگ برتر را تقریبا از دست دادند اما توانستند از روند خوب دربی اصفهان برگردند و سه پیروزی متوالی مقابل ذوب آهن، ملوان و استقلال رقم بزنند. . ملاثانی. آنها به دلیل سوم شدن تیم در جدول رده بندی، مدعیان اصلی قهرمانی جام حذفی نیز هستند.

2020284

البته سپاهان دو دیدار اخیر خود مقابل پرسپولیس و استقلال خوزستان را با دو نمایش متفاوت به پایان رساند. آنها در تهران مقابل پرسپولیس با فکر یک امتیاز وارد زمین شدند اما مقابل استقلال خوزستان هر چه تلاش کردند بسته شد تا حالا برای بازگشت به روند پیروزی راهی رفسنجان شوند.

پیروزی در رفسنجان و مقابل تیم محرم نویدکیا برای سپاهان مهم است زیرا کسب سهمیه فصل آینده را برای آنها آسان می کند و با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف ملوان می روند. یک روح خوب

سپاهان در این ترکیب تنها میلاد زکی پور را در اختیار نداشت و باید دید وضعیت محمد دانشگر چگونه خواهد بود و آیا مورایس قبل از دیدار سرنوشت ساز جام حذفی با مدافع میانی خود بازی می کند یا خیر. نکته دیگر حضور فعال دابو در آخرین تمرین سپاهان پس از محرومیت وی است.

2020285
2020286

مجله اخبار فوتبال داخلی