امید اول بارسلونا در جهنم زرد ناپدید شد!


سرویس خبر شماره: 2018653
13 مه 1403 ساعت 2:50 ب.ظ.
1.8K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

امباپه دور از انتظار

دیشب خبری از درخشش جلاد بارسا در لیگ قهرمانان اروپا نداشتیم. بازیکنی که حالا بارسا را ​​امیدوار می کند که رئال به پانزدهمین قهرمانی اروپا نرسد.

امید اول بارسلونا در جهنم زرد ناپدید شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نشریه موندودپورتیوو نزدیک به بارسلونا واکنش جالبی به کم درخشش کیلیان امباپه در دیدار شب گذشته مقابل دورتموند نشان داد.

2017428

خاویر بوش در ستون خود نوشت: شکنجه گر بارسا در لیگ قهرمانان به امید هواداران بارسا تبدیل شده است تا رئال به پانزدهمین لیگ قهرمانان خود که در سال های اخیر کابوس هواداران بارسلونا بوده، نرسد، اکنون اولین امید آنها برای رئال مادرید امسال است وقتی کورتوا و دو مدافع اصلی همدیگر را کنترل نمی کنند، اما او احتمالاً در فینال خواهد بود، او قهرمان نخواهد شد.

کیلیان در بیشتر دقایق مقابل دورتموند غایب بود اما هنوز یک بازی برگشت باقی مانده و امیدوار است دو جام هیجان انگیز دیگر یعنی لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2024 را به دست آورد. او قرار بود ناجی تیم لوئیس انریکه باشد اما ناگهان شکست شب گذشته در دورتموند (-10) راه تیم فرانسوی را برای رسیدن به فینال در ومبلی بسیار پیچیده کرد.

2017360

گل فوق العاده نیمه اول ولکروگ، نیکلا سارکوزی و الخلیفی را در سیگنال ایدونا پارک روی سکو قرار داد. واقعیت این است که اگر بازی 100 بار انجام می شد، PSG 99 بار نتیجه مثبت می گرفت. 6 موقعیت از دست رفته پی اس جی در نیمه دوم بسته به نحوه پایان بازی برگشت، می تواند در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ثبت شود. مخصوصاً این ضربه سر فابیان رویز کاملاً به تنهایی در محوطه جریمه یکی دو به تیر افقی دروازه برخورد کرد. بازی برگشت سه شنبه هفته آینده در پارک دو پرنس برگزار می شود و باید دید امباپه به فینال دیگری می رسد و مانع از قهرمانی رئال می شود یا خیر.

مجله اخبار فوتبال خارجی