فردیناند توضیح می دهد که چرا مسترکلاس سانچو در لیگ قهرمانان برای منچستریونایتد خوب است

ریو فردیناند، اسطوره لیگ برتر انگلیس مدعی شد که قهرمانی جیدون سانچو، مهاجم بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن (PSG) به منچستریونایتد کمک خواهد کرد. فردیناند معتقد است که فرم خوب سانچو برای دورتموند او را در اروپا خواستنی تر کرده است، به این معنی که یونایتد در صورت فروش او در تابستان، پول بیشتری به دست خواهد آورد.

جیدون سانچو در دیدار مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا مسترکلاس را حذف کرد

سانچو بهترین بازیکن زمین بود زیرا بوروسیا دورتموند چهارشنبه شب (اول مه) در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سیگنال ایدونا پارک پی اس جی را با نتیجه 1-0 برد. این ملی پوش انگلیسی نه گل زد و نه پاس گل داد، اما روشی که او برای سرگرمی مدافعان را شکست داد، چیز زیبایی بود.

در طول بازی، او 13 دریبل شگفت انگیز را انجام داد – بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ قهرمانان این فصل. او همچنین سه موقعیت ایجاد کرد، هفت ریکاوری کرد و در 14 دوئل زمینی پیروز شد. این بازیکن 24 ساله به حق در پایان بازی رفت جایزه مرد مسابقه را به خانه برد.

ریو فردیناند عملکرد جیدون سانچو را ستایش می کند و توضیح می دهد که چرا برای منچستریونایتد مفید است

پس از درگیری با اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد در نیم فصل اول، سانچو در ژانویه به صورت قرضی به بوروسیا دورتموند پیوست. او از آن زمان در 17 بازی برای دورتموند به میدان رفت و سه گل زد و دو پاس گل داد.

فردیناند اسطوره منچستریونایتد تحت تاثیر عملکرد سانچو مقابل دورتموند قرار گرفت اما این سوال را مطرح کرد که چرا او نتوانست چنین تاثیری در اولدترافورد داشته باشد.

او در TNT Sports گفت:

او (سانچو) در شیار است. وقتی کسی وارد شیار می شود، آن را در ورزش های مختلف می بینیم. هنگامی که آنها در شیار هستند و اعتماد به نفس وجود دارد، آنها این اجراها را از بین می برند.

او از این زمین در اوج بیرون خواهد آمد، ما خواهیم دید که همه این افراد در رسانه های اجتماعی در مورد آن صحبت می کنند، و آن را دوست داریم، و درست است. از بازگشت متنفرم، اما می‌خواهم بدانم در منچستریونایتد چه گذشت. چرا اونجا خوب پیش نرفت؟

فردیناند ادامه داد:

این همان چیزی است که قبلاً در منچستریونایتد ناامیدی وجود داشت. او این کار را نمی‌کند، مردم را کتک می‌زند، با مدافع روبه‌رو می‌شود و می‌گوید: «درسته، من از کنارت می‌گذرم».

همچنین فیزیک لیگ برتر. آیا این یک مسئله بود؟ من نمی دانم. چیزهای مختلفی وجود دارد که شما به آنها نگاه می کنید و فکر می کنید که چه چیزی می تواند باشد، فقط Jadon می تواند به ما بگوید.

در نهایت، فردیناند گفت که اگر سانچو به دنبال فروش او در تابستان باشد، فرم تاولناک سانچو به یونایتد کمک خواهد کرد. وی در پایان افزود:

اما شما به نحوه بازی او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نگاه کنید، نمی توانید آن را بی ارزش کنید. برای او و منچستریونایتد، امشب یک امتیاز مثبت وجود دارد، ارزش دوباره بالا رفته است

قبل از پیوستن قرضی به دورتموند، سانچو بین ژوئیه 2021 تا ژانویه 2024 82 بازی برای منچستریونایتد انجام داد و 12 بار گلزنی کرد و 6 پاس گل داد.

https://sportslens.com/news/ferdinand-explains-jadon-sancho-psg-manchester-united/ منبع: