انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می خواهد


سرویس خبر شماره: 2019659
18 مه 1403 در 05:33
3.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بایرلورکوزن می خواهد آلیکس گارسیا، ستاره خیرونا را به خدمت بگیرد.

انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می خواهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شروع این فصل زمان زیادی طول نکشید تا مشخص شود خیرونا یکی از بهترین تیم های لالیگا خواهد بود. میشل سانچز با تیم فوق العاده خود توانست در فصل آینده جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و حالا برای سوپرکاپ اسپانیا می جنگد.

این تیم به ستاره های زیادی از جمله آلیکس گارسیا در خط هافبک وابسته است. به گزارش اسپورت، او با عملکرد قدرتمند خود در این فصل، توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ از جمله بایر لورکوزن، قهرمان بوندس لیگا را به خود جلب کرده است که به دنبال تقویت خط هافبک هستند.

این هافبک یکی از مهره های کلیدی تیم میشل است و بدون حضور او نمی توان تاریخی ترین عملکرد خیرونا در لالیگا را تصور کرد. بارسلونا یکی از محبوبیت های اوست اما برای این انتقال رقیبی جدی دارد.

2019098

لورکوزن می خواهد تیم خود را برای حضور قدرتمند در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا تقویت کند و اولویت در خط میانی است. در جستجوی خود، آنها استعداد خیرونا را به ارمغان آوردند، که می تواند برای پیوستن به قهرمان بوندسلیگا به آلمان نقل مکان کند.

بند فسخ او 20 میلیون است، حتی اگر باشگاه حاضر باشد ستاره را با پیشنهادات جذاب حفظ کند تا مانند لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا ظاهر خوبی داشته باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی