قسمت اول ترکیب عثمار برای بازی بعدی مشخص شد


سرویس خبر شماره: 2019644
18 مه 1403 در 05:13
783 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اسدبیگی هافبک دفاعی آوانگارد پرسپولیس

در حالی که همه در مورد نبوغ آستون اورونوف صحبت می کنند، ما همچنین باید در مورد یک هافبک دفاعی صحبت کنیم که اخیرا کمک کرده است.

قسمت اول ترکیب عثمار برای بازی بعدی مشخص شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با نبوغ سینا اسدبیگی در اراک که در نقش هافبک میانی و کمی پیشروتر از پست اصلی خود، دو پاس گل داد و یک موقعیت گل واقعی خلق کرد، تصور می شد این بازیکن حداقل دقایقی در بازی سپاهان در اختیار داشت و به عنوان کلیدی برای کمربند، ضربه زن وسط وارد زمین شد اما عثمر به طرز عجیبی از او در این دیدار حساس استفاده نکرد.

در قائم شهر و پس از اخراج سروش رفیعی، گمان می رفت که عثمر خیلی زود دست به کار شود و اسدبیگی را به جای امیری یا مهدی ترابی به بازی بیاورد، اما باز هم تعلل عجیب در تعویض باعث شد تا مرکز خالی و باهوش پرسپولیس در این بازی به نظر برسد. صحنه دریافت گل از فاصله ایجاد شده برای شوت بدون مزاحمت استفاده کنید و مسابقه را مساوی کنید.

اما دقایقی بعد از آن گل اسدبیگی وارد زمین شد و در حالی که کمربند وسط تیمش را بست، کاری را که اخیرا آموخته بود به خوبی انجام داد. پاس فرار آستون اورنوف را بازیکنی داد که به تازگی پنج دقیقه پیش وارد زمین شده بود. بازیکنی که هافبک دفاعی با ماهیت تخریبی است و نباید خلاق باشد. آسدبیگی با دید باز و پاسی که از شدت و جهت مناسبی برخوردار بود، اورونوف را به سمت دروازه حریف فرستاد و خیلی سریع تاثیر حضورش را داشت. گل پیروزی

با ادامه درخشش اسدبیگی در گرفتن توپ، پیشروی و حفظ توپ، شرایط هافبک پرسپولیس بهتر از آن دقایق پر استرس ده نفره شده و او با نمایشی درخشان پس از اورونوف خلاق، کلید پیروزی تیمش بوده است.

این تیم با حضور اسدبیگی در مرکز زمین و البته هوشمندی سایر بازیکنان پرسپولیس برای حفظ نتیجه، با وجود یک بازیکن کمتر فرصتی به نساجی نداد و جدای از وقت تلف شده، گل بیرانوند هم نشد. در خطر است، به همین دلیل است که نقاط جایگزین در اینجا تعیین شده است.
با این عملکرد، بازگرداندن اسدبیگی به نیمکت نشینان برای عثار می تواند بسیار سخت باشد، هرچند محرومیت سروش رفیعی از بازی با هواداران می تواند سرمربی برزیلی سرخ ها را مجاب کند تا از هافبک کُرد قاسمی در ترکیب اصلی این دیدار استفاده کند.

در واقع می توان گفت حضور اسدبیگی در ترکیب اصلی این دیدار از قبل مشخص شده و شماره 66 پیش از خدابنده لو در اکباتان ثابت خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی