انتخاب ستاره سابق بایرن: مورینیو را بیاور!


سرویس خبر شماره: 2019716
18 مه 1403 در 10:56 ق.ظ |
1.2K |

3نقطه نظر

ماریو باسلر، ستاره سابق بایرن مونیخ به سران این باشگاه پیشنهاد داد ژوزه مورینیو را به عنوان آخرین گزینه برای هدایت این تیم انتخاب کنند.

انتخاب ستاره سابق بایرن: مورینیو را بیاورید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعات پیرامون انتخاب سرمربی جدید بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد و گمانه زنی های زیادی درباره سرمربی بزرگی که فصل آینده هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت، مطرح شده است.

نتایج ضعیف این تیم باعث شد تا رهبری بایرن تصمیم بگیرد در پایان فصل به همکاری با توماس توخل پایان دهد، اما آنها هنوز نتوانسته اند گزینه مورد نظر خود را برای نیمکت نشینی در فصل آینده انتخاب کنند. گفته می شود در این مدت چند مربی از جمله رالف رنگنیک به آنها پاسخ منفی داده اند.

باسلر در پادکست خود در این باره گفت: «مردم دیگر نمی توانند به این کلمات گوش دهند. آنها باید یک نفر را انتخاب کنند. من نمی دانم. این دیوانه کننده است آنچه که اتفاق می افتد. بشین با توخل صحبت کن. این ساده ترین راه حل است.

1109785

در این صورت نیازی به شروع مذاکره نیست. “کدام مربی حاضر است به عنوان مربی بیاید و شماره یک تیمش نباشد؟ در پایان باید بگویم که فقط مورینیو باقی مانده و باید او را برای یک سال به عنوان سرمربی انتخاب کنند.”

وی درباره بازی حساس بایرن مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا افزود: این بازی 50 بر 50 است. بایرن به وضوح تیم بهتری در بازی رفت بود و باید عملکردی را که در مونیخ به دست آورد در مادرید تکرار کند. در این صورت او شانس زیادی برای رسیدن به فینال خواهد داشت.

اما باید بگویم که در بازی با دورتموند احساس خوبی ندارم. صادقانه گفتم زیرا فکر می کنم 0-1 در بازی رفت برای آنها برای رسیدن به فینال مقابل پاری سن ژرمن کافی نخواهد بود. بازی در پاریس سخت است. امباپه با تمام وجود برای رسیدن به فینال تلاش می کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی