نگرانی های ملایم مالکان جدید باشگاه؛ آیا استقلال دوباره تیم کهکشانی ها را می سازد؟



در شرایطی که مالکان جدید باشگاه استقلال این باشگاه قدیمی و پرطرفدار با سرمایه مالی هنگفت را در اختیار گرفته اند، حالا برای شروع باید خود را به خوبی نشان دهند و اولین سالی است که استقلال می خواهد وارد دور جدید لیگ برتر شود. با مالکان جدیدش حالا برای فصل نقل و انتقالات قدمی رو به جلو برداشته و بهترین نفرات مورد نظر کادر فنی را به دست آورده اند.

قطعا جذب چند بازیکن خوب خارجی در پست های مختلف مانند مهاجم یا هافبک خوب لیگ برتر می تواند از هفته اول استقلال را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در فصل آینده مسابقات معرفی کند و رکورد مالکان جدید این باشگاه به صورت معنادار برای هواداران این باشگاه مجموعه را با نمره قبولی کامل کنید.

در چنین شرایطی انتظار می رود که مالکان جدید حساسیت شرایط موجود را درک کنند و با اقتدار و آغوش باز وارد گودال واگذاری برای تهیه و هزینه بهتر تیم فنی و اجرای بهتر برنامه های خود شوند.

استقلالی‌ها حالا که در شرایط سخت و در شرایط سخت ابتدا با تساوی و سپس با پیروزی در دیداری که یک بر صفر مقابل ذوب آهن شکست خوردند، قطعا به مالکان جدید خود ثابت کرده‌اند که برای قهرمانی دست از تلاش بر نمی‌دارند. این مشکل برای هواداران کاملا واضح و آشکار است و قطعا اگر مالکان جدید بخواهند هواداران را راضی کنند و خود را به آنها ثابت کنند، در فصل نقل و انتقالات آینده می توانند یک تیم کهکشانی را برای فصل آینده استقلال با موفقیتی عظیم ببندند. .

بیشتر بخوانید: بازگشت به استقلال، فصل جذب و تغییرات مدیریتی دوباره/ آیا مالکان جدید سنت شکنی می کنند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال